Kormt Startet 29.Juni.2012 Link til dette innlegget Startet 29.Juni.2012 Noen som har info om hvordan skaffe denne? Vissnok utgått av Garmins sortiment. Sitér dette innlegget Link to post
Sulebust Svart 9.Juli.2013 Link til dette innlegget Svart 9.Juli.2013 Hei. jeg prøver å få tak i brikke til en GPSMAP188C for kysten østfold - Gøteborg. Har du funnet ut noe vedrørende ditt spørsmål? Sitér dette innlegget Link to post
Bitteliten Svart 9.Juli.2013 Link til dette innlegget Svart 9.Juli.2013 Lurer på om ikke jeg har en sånn i ene Garminen min som jeg sjelden bruker Sitér dette innlegget Link to post
glalaks Svart 10.Juli.2013 Link til dette innlegget Svart 10.Juli.2013 Mulig jeg har en også.. Kjøpt båt i Oslo, men har den i Trøndelag.. Kan sjekke spec på den senere i dag.. Om je skal i båten.. Sitér dette innlegget Båtbensin burde man fått på blåresept! Samme med ankerdrammen. Det er jo den beste medisin! Link to post
glalaks Svart 10.Juli.2013 Link til dette innlegget Svart 10.Juli.2013 How much? Halv pris? Ser min er 42r og trådstarter trenger 41r.. Vet ikke hva forskjellen er... Sitér dette innlegget Båtbensin burde man fått på blåresept! Samme med ankerdrammen. Det er jo den beste medisin! Link to post
Bitteliten Svart 10.Juli.2013 Link til dette innlegget Svart 10.Juli.2013 Veu042r. Micro SD med SD adapter har jeg. Sitér dette innlegget Link to post
Yamarin 5820 Svart 7.Mai.2015 Link til dette innlegget Svart 7.Mai.2015 (redigert) Hei, er det noen som har MEU 041r, MEU 042r eller MEU 470s å selge? Alternativt bytte med meg? Jeg har MEU 021r som dekker Sør-Sverige, Danmark og deler av Tyskland. https://baatplassen.no/bildearkiv/58/58841/1430997410.jpg Redigert 7.Mai.2015 av Yamarin 5820 (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
glalaks Svart 7.Mai.2015 Link til dette innlegget Svart 7.Mai.2015 Jeg prøver å få tak i en for Kristiansand nå selv, men de er ikke akkurat lagervare.. Sitér dette innlegget Båtbensin burde man fått på blåresept! Samme med ankerdrammen. Det er jo den beste medisin! Link to post
glalaks Svart 5.Juni.2015 Link til dette innlegget Svart 5.Juni.2015 Da har jeg fått tak i meu041r. Helt ny i eske faktisk:) Sitér dette innlegget Båtbensin burde man fått på blåresept! Samme med ankerdrammen. Det er jo den beste medisin! Link to post
Skudenes Svart 5.Juni.2015 Link til dette innlegget Svart 5.Juni.2015 Kjøpte akkurat på Finn. Sitér dette innlegget LS21 "Skudenes" 1900, og LS23 "Naley" 1897. Losskøyter som gikk i tjeneste i Skudefjorden. Link to post
glalaks Svart 5.Juni.2015 Link til dette innlegget Svart 5.Juni.2015 Mulig han jeg kjøpte av har flere også. Send en IM til meg om noen trenger så kan jeg formidle kontakt... Sitér dette innlegget Båtbensin burde man fått på blåresept! Samme med ankerdrammen. Det er jo den beste medisin! Link to post
Jubelar2015 Svart 7.August.2015 Link til dette innlegget Svart 7.August.2015 Hei Jeg prøver å få tak i GArmin Bluechart for Bergensområdet, mener den går fra Sognefjorden til Haugesund eller noe i den duren. Jeg har for Oslo til Trelleborg og siden jeg bor i Bergen har jeg ikke behov for den. Dette er den "brikken" som Garmin ikke produserer lenger. HJELP anyone? Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.