Joda3300 Startet 29.Juni.2012 Link til dette innlegget Startet 29.Juni.2012 Som topicen seier. Noen som har kjøpt skai her i bergens område som kan gje eit godt tips ang hvor eg kan få kjøpt skai? Eg har sjekket med maritim men dei har ikkje inne på lager. og då må eg vente på at dei skal få inn. Mvh Tom Erik Sitér dette innlegget Link to post
waroo Svart 29.Juni.2012 Link til dette innlegget Svart 29.Juni.2012 stoff og stil på vei ut til salhus. De har skai , men den er nok ikke like tykk som den på maritim. Men det er jo verdt et forsøk..... Sitér dette innlegget Link to post
Whistler Svart 29.Juni.2012 Link til dette innlegget Svart 29.Juni.2012 Skai fra Stoff og Stil er helt kurant og behagelig prissatt. Sitér dette innlegget Jeg bygger har bygd en Glen-L Zip Link to post
Zetha Svart 29.Juni.2012 Link til dette innlegget Svart 29.Juni.2012 Du har jo også Zorba som ligger i Åsane. Ligger i gamle Teigland-bygget. Hvis du kjører fra sentrum, kjører du nesten forbi når du skal ut til Stoff og Stil. Sitér dette innlegget Jannicke - matros og kapteinens assistent på "Zetha" Link to post
Joda3300 Svart 29.Juni.2012 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 29.Juni.2012 Takker for raske svar. skal sjekke begge butikkene;) Mvh Tom Erik Sitér dette innlegget Link to post
Omegaen Svart 29.Juni.2012 Link til dette innlegget Svart 29.Juni.2012 det er et firma på Midttun også som selger skai.. husker ikke helt hva det heter, men det skal være bakom der som gocarten var før.. de har også skai med 3mm skum limt på baksiden mener jeg.. Sitér dette innlegget KMV (With) 320 dromedille m/20hk johnson Sandvik 22 m/ AQ225F og VP 280 SP Link to post
Kaldfisk Svart 30.Juni.2012 Link til dette innlegget Svart 30.Juni.2012 Hartveit i Møllendalsveien http://www.hartveitbutikk.no/hXGXzTwdHG1k.2.idium Sitér dette innlegget Mvh Kaldfisk Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.