Anhoyl Startet 1.Juli.2012 Del på Facebook Startet 1.Juli.2012 Jeg skulle etterfylle bensin i dag på påhengsmotoren - og fylte intetanenede fra vår bensinkanne. Den inneholdt kanskje 4 - 5 liter. Vi startet motoren som stoppet igjen etter ca. 5 minutter. Har etterpå skjønt at bensinkanna inneholdt sjøvann etter flommen i vinter og ikke bensin. Hvordan får jeg tømt dette ut av motoren?? Sitér dette innlegget Link to post
Ankerdrammen Svart 1.Juli.2012 Del på Facebook Svart 1.Juli.2012 Hei.Begynn med tank og slange.Hold motorkoblingen på slangen mot en spiss gjenstand og pump igjennom ny bensin.Forgasseren har en dreneringsplugg nederst på den ene siden.Prøv å pumpe igjennom en liten liter før du stenger.Nå er det klart for prøvestart.Ta ut og tørk ren pluggene.La de stå litt løst i motoren.Kan hende du må repetere dette noen ganger.Husk å skru til pluggene når den går rent. Lykke til.. Sitér dette innlegget Link to post
Anhoyl Svart 1.Juli.2012 Emnestarter Del på Facebook Svart 1.Juli.2012 Tusen takk, jeg skal ut og prøve! Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.