Jump to content

Er det flere som skal i Dalsland kanal uke 27?


Jori

Recommended Posts

Hei,

vi (guttungen og jeg) skal løftes fra Halden mandag i uke 27, og dermed starter vår kanaltur. Planen er å komme ut i Gøteborg 7-8 dager senere, hvor vi selvfølgelig tar en dag på Liseberg.

Jeg lurte egentlig bare på om det er flere medlemmer fra Båtplassen i kanalen på dette tidspunktet? Alltid gøy å stoppe opp si hallo, utveksle håndtrykk, erfaringer og kommentarer etc.

 

Ellers, lønner det seg å bunkre diesel her hjemme? Jeg hadde tenkt å kjøre ned til Glommen Bunkers på søndagskvelden, fylle opp mandagsmorgen for å så reise inn til Halden. Regner med at diesel i kanalen er relativt høyt priset? Har aldri vært i kanalen, men lest alle trådene innpå her om den, så dette ser jeg frem til.

Link to post
Share on other sites

Ja fyll diesel i Norge. Ta turen helt nordover forbi Tøckfors også (tror det heter Østvallaskog...) Østre og Vestre silen ser også fint å få med. Husk å ta høyde for at turen ned gøta elv er laaaang og det er lurt å time det inn på en dagsetappe. God tur! det er en kjempe opplevelse. Vi har vært der en gang for to år siden og det ga mersmak

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...