skenern Startet 1.Juli.2012 Del på Facebook Startet 1.Juli.2012 Hei. Jeg skulle kjøpe meg og montere ekkolodd med svinger, da jeg fant denne i båten min. Jeg fant to ledninger som lå løst ved dashbordet og en boks nede i kjølet på båten. Noen som vet om den svarte boksen er en svinger? Isåfall hvor passer disse ledningene? Sitér dette innlegget Link to post
Polarn Svart 1.Juli.2012 Del på Facebook Svart 1.Juli.2012 Det har nok vært til ekkolodd ja. Den minste pluggen er til strøm mener jeg og den andre til selve svingeren. Bare å fjerne det gamle og legge opp det nye det, om du ikke har selve ekkoloddet som passer :) Sitér dette innlegget Eneste miljøvennlige er å kjøre grønt, host..hark <Gjør det ordentlig eller gi faen!> -->Vinner av OT-Entusiast 2011<-- Link to post
skenern Svart 1.Juli.2012 Emnestarter Del på Facebook Svart 1.Juli.2012 Ok, bra. Jeg vil helst slippe å legge noe nytt, hvis det allerede ligger noe der. Så da er jo spørsmålet, hvilken type ekkolodd som bruker slik ledning? Sitér dette innlegget Link to post
kverna@start.no Svart 1.Juli.2012 Del på Facebook Svart 1.Juli.2012 Mener min svingeren til min raymarine c90 bruker en slik kabel.. Sitér dette innlegget Link to post
Guest Kaptein Fredrik Svart 1.Juli.2012 Del på Facebook Svart 1.Juli.2012 Kan også ligne på Eagle Cuda serien, men den store kontakta ligna ikke. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.