Dalton Startet 1.Juli.2012 Del på Facebook Startet 1.Juli.2012 Jeg har en god gammel Porta Potti 345 fra Thetford i båten. Den ble tatt hjem for rengjøring for et par dager siden, og plutselig mens jeg trykket på pumpebelgen, kom det en merkelig lyd innen i fra tanken. Etter det flusher den ikke lenger. Lyden kunne minne om en slange som hoppet av, men jeg ser ingen måte å komme inn i spyletanken på. Er det noen som har opplevd det samme, og som har noen tips å komme med? Ser at Biltema har tilsvarende toaletter til ca. 500,-. Kanskje det er like greit å vurdere noe nytt? Sitér dette innlegget I am the Captain of this ship, and I have my wifes permission to say so... Kragerø 26 med Sole SM616 Link to post
yam2 Svart 1.Juli.2012 Del på Facebook Svart 1.Juli.2012 Jeg kjøpte ny pumpe i min Sitér dette innlegget Link to post
Dalton Svart 2.Juli.2012 Emnestarter Del på Facebook Svart 2.Juli.2012 Hvordan gikk du fram for å bytte den ut? Ser ingen plass å dele spyletanken. Tas den bare rett opp? Sitér dette innlegget I am the Captain of this ship, and I have my wifes permission to say so... Kragerø 26 med Sole SM616 Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.