Sjøogvind Startet 2.Juli.2012 Link til dette innlegget Startet 2.Juli.2012 Har heldigvis til gode å treffe på dem ennå. Sitér dette innlegget Link to post
egilwh Svart 2.Juli.2012 Link til dette innlegget Svart 2.Juli.2012 Ja. Sitér dette innlegget -----------------------------------------------------------------------------------Engelsk bil og trebåt..... sertifisert utilregnelig!Fritidsklubb for voksne gubber - http://blogg.cdd.no - aka Gubbeklubben - Wiksten Trebåtklubb: http://wikstenklubben.no----------------------------------------------------------------------------------- Link to post
Popeye70 Svart 2.Juli.2012 Link til dette innlegget Svart 2.Juli.2012 (redigert) Ja, akkurat som noen huseiere, bileiere, barnevogneiere eller twintipskieiere for å nevne noen. Redigert 2.Juli.2012 av Popeye70 (see edit history) Sitér dette innlegget SY Almara - 2005-modell Dufour 385 GL Link to post
glalaks Svart 3.Juli.2012 Link til dette innlegget Svart 3.Juli.2012 Jeg har twintipski... Sitér dette innlegget Båtbensin burde man fått på blåresept! Samme med ankerdrammen. Det er jo den beste medisin! Link to post
Jazzmatazz Svart 3.Juli.2012 Link til dette innlegget Svart 3.Juli.2012 Mye trolling om dagen på sjøogvind.. rart ikke mods flytter tråder til off topic. Sitér dette innlegget Link to post
M/S AIOLOS Svart 3.Juli.2012 Link til dette innlegget Svart 3.Juli.2012 Heldigvis et det et stykke mellom dem Sitér dette innlegget Link to post
Mouche Svart 3.Juli.2012 Link til dette innlegget Svart 3.Juli.2012 Og hva mener så trådstarter om dette da? Kan troll temmes? Sitér dette innlegget Ser frem til den dagen Corona er en øl og Donald er en and! Link to post
Zitt Svart 3.Juli.2012 Link til dette innlegget Svart 3.Juli.2012 Hva er det det stakkars mennesket har vært utsatt for? Sitér dette innlegget Link to post
Pettern1972 Svart 3.Juli.2012 Link til dette innlegget Svart 3.Juli.2012 Det er nok mange som både mener og tror at de med store fine båter ofte ser litt ned på oss som har mere beskjedne farkoster. Meg selv iberegnet. Skal ikke nekte for at jeg hadde litt blanda følelser for å møte "skibsrederene" på Østfoldtreffet. Er dette folk med nesa i sky, ler dem av vår båt?, er de missfornøyd med alt?, holder de seg for seg selv?, drikker de bare cognaq?, etc etc. Men når de hopper ombord i din beskjedne skute og takker ja til en "strømstad-pils" og begynner å gi deg råd om din 35 år gamle båtmotor, tar en øl sammen med deg, viser deg rundt i sin millionklassebåt, forteller sin historie fra samme båttype som du har, forsvinner den gamle illusjonen raskt. De aller fleste er faktisk utrolig koselige mennesker. Vet ikke hvor mange båter både med og uten tak-terasser jeg ble invitert oppi, men det var mange. Dessverre rakk jeg ikke å besøke noen, bortsett fra et lite komitè-møte ombord hos "Ella" på torsdag kveld. Men maken til hyggelige mennesker skal man lete lenge etter. Så i løpet av helgen mange tilfeller hvor "biliigbåt-eierene" satt ombord i de store fine båtene, og "millionbåt-eierene" satt ombord i "billigbåtene". Sitér dette innlegget Reder og Captain's bitch på M/S Fars Vilje Østfoldtreffet 2017 Link to post
haugi Svart 3.Juli.2012 Link til dette innlegget Svart 3.Juli.2012 Hvordan er bileierne egoistiske? Jeg har både bil og båt og vil gjerne vite hvordan jeg er egoistisk i bilen, og kanskje i båten? Sitér dette innlegget Link to post
quantumduck Svart 3.Juli.2012 Link til dette innlegget Svart 3.Juli.2012 Det er vel stort sett snakk om akkurat de samme folka så svaret er; Ja, på en prikk like egoistiske. Sitér dette innlegget Link to post
gjeldfri Svart 3.Juli.2012 Link til dette innlegget Svart 3.Juli.2012 Ja, men det trenger ikke ha noe med pris eller størrelse å gjøre. Syklister og kajakkpadlere kan også være rimelig vanskelige å ha med å gjøre. Tar man utgangspunkt at folk er greie inntil de har bevist utenfor rimelig tvil at det ikke stemmer, kommer man lengst. Sitér dette innlegget Link to post
Javi Svart 3.Juli.2012 Link til dette innlegget Svart 3.Juli.2012 Hvordan er bileierne egoistiske? Jeg har både bil og båt og vil gjerne vite hvordan jeg er egoistisk i bilen, og kanskje i båten? Ja, hva menes egentlig? Det hadde vært artig med sjøogvind sin kommentar på dette. Sitér dette innlegget Link to post
Zenit Svart 3.Juli.2012 Link til dette innlegget Svart 3.Juli.2012 Hva er det det stakkars mennesket har vært utsatt for? Hva Sjøogvind har vært utsatt for? Vanskelig å si, men det må ha truffet han hardt og ofte Sitér dette innlegget Link to post
Sjøogvind Svart 3.Juli.2012 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 3.Juli.2012 Det var da svært å slemme dere er. Håper dere som angriper meg ikke skal på Baattreffet neste år. Da kommer ikke jeg. Sitér dette innlegget Link to post
quantumduck Svart 3.Juli.2012 Link til dette innlegget Svart 3.Juli.2012 Folk reagerer på at du stort sett ikke skriver noen verdens ting, vettø. De vil ved andre ord har MER!!!! Sitér dette innlegget Link to post
Sjøogvind Svart 4.Juli.2012 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 4.Juli.2012 (redigert) Hva er det det stakkars mennesket har vært utsatt for? Hva Sjøogvind har vært utsatt for? Vanskelig å si, men det må ha truffet han hardt og ofte Dere er ikke gode personer. Redigert 4.Juli.2012 av Sjøogvind (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Kenneth 81 Svart 4.Juli.2012 Link til dette innlegget Svart 4.Juli.2012 Må bare si meg 100% enig med Pettern. Makan til positiv gjeng som Østfoldtreff-gjengen må man lete lenge etter! Fattern har tydeligvis rett i at båtfolk generelt sett er trivelige folk Sitér dette innlegget Skibsplast 675 HT med Suzuki DF 250, Biam 800 HT med Yanmar 4JH2-HTE 75Hk Mazda 929, Toyota Celica, Volvo 940GL, Jeep Commander Overland, Volvo 740GL, Mercedes C200 Kompressor, Opel Astra, Mazda CX-5 Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.