glalaksen Svart 11.Juli.2012 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 11.Juli.2012 Ja jeg skjønner det ikke Vil bare si at det er helt utrolig flott at dere gidder å engasjere dere med utfordringene mine. og å legge masse tid i å lage skisser og tegninger. Takk takk skal dere ha..... Sitér dette innlegget Link to post
glalaksen Svart 23.Juli.2012 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 23.Juli.2012 Hei igjen Nå lurer jeg på om jeg leser riktig ut av brosjyren når jeg finner ut at maskinene trekker maksimalt 260 Watt?? Sitér dette innlegget Link to post
glalaksen Svart 23.Juli.2012 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 23.Juli.2012 Noen som vil bekrefte dette? brosjyren ligger det link til i første innlegg På Forhånd tusen takk Sitér dette innlegget Link to post
Sjøtunga Svart 23.Juli.2012 Link til dette innlegget Svart 23.Juli.2012 Det står i klartekst max 260W i brosjyren, ja. Sitér dette innlegget Et fyselig, humsk, hyrlig, smakelig, forskamma og behøvla tyske med fattelig mange bønhørlige lemper. Bruker kun kvemsord på BP! Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.