Kenneth 85 Startet 5.Juli.2012 Del på Facebook Startet 5.Juli.2012 Hei. Jeg har en engbo ankervinsj fra tidlig 90 tallet (tror jeg). Har akkurat byttet tau og trekkskiver som tauet ligger i.. Var utpå i dag og når jeg skulle dra opp ankeret i dag la det seg litt galt så jeg måtte kjøre det litt ut og inn.. Plutselig begynte det å pipe fra betjeningsboksen (ikke trådløs). Og vinsjen greide ikke å dra inn tauet. Motoren går men den drar ikke trekkhjulet med seg... Eller så trekker den ikke inn i det hele tatt... Virker som det er noe som slurer mellom motor og trekkhjul! Hjelp!!! En uke til vi skal ha 14 dager på vannet..... Sitér dette innlegget Link to post
Møkkalasset Svart 5.Juli.2012 Del på Facebook Svart 5.Juli.2012 Er ikke det en slurevinsj? Prøvd å stramme slureskruen? Litt på usikker grunn nå, men trodde det var slurekobling på disse som på Ilas. Sitér dette innlegget Link to post
Ibiza 1 Svart 5.Juli.2012 Del på Facebook Svart 5.Juli.2012 Send en mail til support(at)engbo.no - de er meget behjelpelige Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.