Daniel eri olsen Startet 6.Juli.2012 Del på Facebook Startet 6.Juli.2012 (redigert) Er det noen som har erfaringer med def toppakning. Motoren får vann i begge syl.Da jeg tok av toppen ,var begge fulle med grått skum,tyderlig vann. Har bestilt ny pakning men, når jeg så på pakningen så ser den jo hel ut. Andre årsaker til at det kommer vann i begge syl? Jeg ser at toppen og syl samt kjølekanaler av det jeg ser. ser bra ut. Redigert 6.Juli.2012 av Daniel eri olsen (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
glalaks Svart 6.Juli.2012 Del på Facebook Svart 6.Juli.2012 Er det ikke tæring på undersiden da? Bunnpanna? Det er jo et litt vanlig problem på gamle motorer.. Sitér dette innlegget Båtbensin burde man fått på blåresept! Samme med ankerdrammen. Det er jo den beste medisin! Link to post
Daniel eri olsen Svart 6.Juli.2012 Emnestarter Del på Facebook Svart 6.Juli.2012 Har forhørt meg litt om lekasje på den bun pakkningen, men da mener de det kommer vann i den nederste syl. Sitér dette innlegget Link to post
Daniel eri olsen Svart 9.Juli.2012 Emnestarter Del på Facebook Svart 9.Juli.2012 Hm her var det ikke mange Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.