Kaptein Nemo Svart 1.August.2012 Link til dette innlegget Svart 1.August.2012 Nå virket det hos meg også. Jeg sendte en mail til Navionics tidligere i dag der jeg forklarte problemet. Kanskje de rettet kartdataene etter mailen. Jeg har ikke fått direkte svar enda. Sitér dette innlegget Link to post
Tore B Svart 2.August.2012 Link til dette innlegget Svart 2.August.2012 Jeg ser bøyer og grunner mellom Vallø og Torgersøya på full zoom! Sitér dette innlegget Link to post
8lv Svart 17.Oktober.2012 Link til dette innlegget Svart 17.Oktober.2012 Er det mulig og endre størrelse iconet på båt/ pil som viser posisjon ? Syns den er alt for stor i min navionics hd europa ! Sitér dette innlegget Link to post
Free Lillehammer Svart 17.Oktober.2012 Link til dette innlegget Svart 17.Oktober.2012 For stor? Skal jo synes på avstand. Er du på Pad eller Phone? Sitér dette innlegget Link to post
Hakkannen Svart 17.Oktober.2012 Link til dette innlegget Svart 17.Oktober.2012 Jeg fikk også en slik irriterende stor pil etter en oppdatering av programmet. Løsningen ble å gå inn på menyen, så settings og så huke av på "easy view". Resultatet blir at pila blir normal igjen. Bakdelen er at teksten også blir mindre, men bedre det enn en pil som dekker detaljer i kartet Sitér dette innlegget Link to post
8lv Svart 18.Oktober.2012 Link til dette innlegget Svart 18.Oktober.2012 Takk så mye hakkannen ! Og det er på pad fargo ! Sitér dette innlegget Link to post
PerUlv Svart 7.Mars.2013 Link til dette innlegget Svart 7.Mars.2013 Jeg har et lignende problem. Store mengder koter og data under vann mangler. For å sjekke om dette bare var meg har jeg i går installert Navionics på min datters iPad. Samme resultat, og der vet jeg at kartet ble lastet ned. Dette er dessverre helt ødeleggende for denne appen for meg som sokner til Bergen Sør. Vedlagte bilder er fra områdene utenfor Hjellestad i Bergen, og Tælavåg på Sotra. Får ikke til opplasting nå. Prøver igjen i kveld. Det så nokså likt ut på Gule sider også... Feil i kargrunnlaget antakelig? Sitér dette innlegget Link to post
fluefiskeren Svart 7.Mars.2013 Link til dette innlegget Svart 7.Mars.2013 Hmmm, du får legge inn bilder når du får tid så jeg får sjekke, ikke bra dette om det er store mangler, bruker jo Navionics mye. Skal sjekke oppimot iSailor og Garmin Blue Charts. Sitér dette innlegget Link to post
PerUlv Svart 7.Mars.2013 Link til dette innlegget Svart 7.Mars.2013 Min feil. Dataene mangler på båtsport kartene også. Pussig nok. Får ny havn og hadde kun sjekket på padden, ikke i båtsport kartet som ikke ligger her hjemme. Sitér dette innlegget Link to post
Seahunter Svart 7.Mai.2013 Link til dette innlegget Svart 7.Mai.2013 Hei folkens, Skal jeg laste ned navionics sin denmark and greenland HD til 455 eller europa hd til 385. Er de like kartutsnitt. Holder til på Tjøme...pft Gunnar Sitér dette innlegget Link to post
Kire Svart 30.Mai.2013 Link til dette innlegget Svart 30.Mai.2013 Hei folkens Har lastet ned Navionics Europa HD på ny iPad i forrige dagen, men får ikke opp valget Autorouting i Uppgrades menyen. Noen som vet noe om denne ikke finnes der?? Har den nemlig på Iphone`n med Navionics Europe Version 4.6 Sitér dette innlegget Link to post
tomcat Svart 30.Mai.2013 Link til dette innlegget Svart 30.Mai.2013 Jeg oppdaterte nettopp til siste versjon på iPaden og fikk da muligheten for autoroute. Sitér dette innlegget Link to post
Careka Svart 25.Mars.2014 Link til dette innlegget Svart 25.Mars.2014 nå ser det som at det er slutt på kartene, nå får jeg ingen av mine til og virke ? også de som brukes isammen med INavX ? så ligger denne melding på navionics sine sider ? Hva betyr dette ? http://www.navionics.com/en/mobile-pc-app?utm_source=iContact&utm_medium=email&utm_campaign=Navionics_Boating_NI&utm_content=NAV379_eBlast_Boating2_EN Sitér dette innlegget Det eneste du vil angre på at du har gjort, er alt det du ikke gjorde. "Do it to day." Medlem av: Ankerdrammens Venner. OCC,ESF, & SYC. http://lagoon380careka.blogspot.com/ Link to post
LykkelitenIV Svart 26.Mars.2014 Link til dette innlegget Svart 26.Mars.2014 Hei ! Tenkte å ta i bruk iPad som plotter og planleggingsverktøy. Ser av testen at iSailor kom godt ut. Men med de kartene som jeg ønsker, så bli det dyrere enn Navionics. Tenkte derfor å gå for Navionics Europa HD: https://itunes.apple.com/no/app/marine-europe-hd/id409794756?mt=8 Dere som har brukt denne, vil dere anbefale denne ? Sitér dette innlegget HilsenLykkeliten IV (på båtjakt) Link to post
Hansa666 Svart 26.Mars.2014 Link til dette innlegget Svart 26.Mars.2014 Hei Lykkeliten. Har kjøpt både Europa HD og Danmark, kan bare si at jeg er strålende fornøyd Har 2 plottere i båten, Raymarine E120 og E80, men ender alltid opp med å bruke padden. Lett å bruke, billig, enkelt å legge kurser+++ Eneste jeg mener er søppel, er en tillegsapp som legger automatiske ruter mellom to punkter. Alt for ofte melder den rødt, dvs legger en rute rett over land i stedet for rundt. MEN, Navionics er et løp og kjøp produkt :) Sitér dette innlegget Link to post
sap_2000 Svart 26.Mars.2014 Link til dette innlegget Svart 26.Mars.2014 Har også Navionics Europe HD og Denmark HD. Godt fornøyd og genialt til å lage ruter sjekke farvann. Har den nesten alltid stående ved siden av plotter som en ekstra skjerm på et annet zoom nivå. Autorouting funker dårlig dog. Ruter synkes enkelt mot plotterene (nye raymarine c og e serie) Sitér dette innlegget Mvh. SAP Link to post
LykkelitenIV Svart 26.Mars.2014 Link til dette innlegget Svart 26.Mars.2014 Takk. Da er den kjøpt, og klar for test Sitér dette innlegget HilsenLykkeliten IV (på båtjakt) Link to post
Careka Svart 26.Mars.2014 Link til dette innlegget Svart 26.Mars.2014 men den funker ikke på en gammel I-pad. Mine gamle kjøpt i 2011- installert på I_pad 1 funker ikke lengre. Sitér dette innlegget Det eneste du vil angre på at du har gjort, er alt det du ikke gjorde. "Do it to day." Medlem av: Ankerdrammens Venner. OCC,ESF, & SYC. http://lagoon380careka.blogspot.com/ Link to post
LykkelitenIV Svart 26.Mars.2014 Link til dette innlegget Svart 26.Mars.2014 Har en helt ny iPad air, og det funker der :-) Sitér dette innlegget HilsenLykkeliten IV (på båtjakt) Link to post
sap_2000 Svart 26.Mars.2014 Link til dette innlegget Svart 26.Mars.2014 Funker på ipad 3 Sitér dette innlegget Mvh. SAP Link to post
Flammingokid Svart 26.Mars.2014 Link til dette innlegget Svart 26.Mars.2014 Noen som har den på ipad2 og vet at den virker der`? Sitér dette innlegget Link to post
Pksp Svart 26.Mars.2014 Link til dette innlegget Svart 26.Mars.2014 Den fungerer på iPad 2 også Sitér dette innlegget Link to post
Hakkannen Svart 26.Mars.2014 Link til dette innlegget Svart 26.Mars.2014 Fungere godt på iPad 2 ja, brukte den senest i dag. Gjerne en mail til Navionics kan løse problemet? Du har tross alt betalt for appen, og hvis en oppdatering har ført til at den ikke fungerer lengre er ikke slikt god reklame for dem. Skjer det samme med meg at Navionics slutter å fungere p.gr.av gammel iPad vet jeg at jeg ikke hadde blitt særlig fornøyd med opplegget for å si det mildt. De kunne i alle fall merket oppdateringene tydelig med om de er kompatible med iPad 1 og senere 2'en når det blir aktuelt. Sitér dette innlegget Link to post
Hansa666 Svart 27.Mars.2014 Link til dette innlegget Svart 27.Mars.2014 Hei! Har Ipad 1, 2 og 3 i huset, og Ipad 1 fungerte bra med Navionics HD i starten, men etter diverse oppgraderinger av kartet, klarer ikke paddens cpu eller minne å drive kartet. Det som skjer hos meg, er at kartet åpnes, men stenger seg av når man zomer eller beveger på skjermen. Ipad 2 og 3 fungerer bra. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.