Jump to content

Navionics på iPad, kart-informasjon mangler i 'Europe HD'

andolini

Recommended Posts

• 2 måneder senere...
  • 4 måneder senere...

Jeg har et lignende problem. Store mengder koter og data under vann mangler.

For å sjekke om dette bare var meg har jeg i går installert Navionics på min datters iPad. Samme resultat, og der vet jeg at kartet ble lastet ned. Dette er dessverre helt ødeleggende for denne appen for meg som sokner til Bergen Sør. Vedlagte bilder er fra områdene utenfor Hjellestad i Bergen, og Tælavåg på Sotra.

Får ikke til opplasting nå. Prøver igjen i kveld.

Det så nokså likt ut på Gule sider også... Feil i kargrunnlaget antakelig?

• 1 måned senere...
  • 4 uker senere...
  • 9 måneder senere...

nå ser det som at det er slutt på kartene, nå får jeg ingen av mine til og virke ? også de som brukes isammen med INavX ? så ligger denne melding på navionics sine sider ? Hva betyr dette ?

http://www.navionics.com/en/mobile-pc-app?utm_source=iContact&utm_medium=email&utm_campaign=Navionics_Boating_NI&utm_content=NAV379_eBlast_Boating2_EN

Det eneste du vil angre på at du har gjort, er alt det du ikke gjorde. "Do it to day."

Medlem av: Ankerdrammens Venner. OCC,ESF, & SYC.

http://lagoon380careka.blogspot.com/

Hei !

Tenkte å ta i bruk iPad som plotter og planleggingsverktøy. Ser av testen at iSailor kom godt ut. Men med de kartene som jeg ønsker, så bli det dyrere enn Navionics.

Tenkte derfor å gå for Navionics Europa HD:

https://itunes.apple.com/no/app/marine-europe-hd/id409794756?mt=8

Dere som har brukt denne, vil dere anbefale denne ?

Hilsen
Lykkeliten IV 

(på båtjakt)

Hei Lykkeliten.

Har kjøpt både Europa HD og Danmark, kan bare si at jeg er strålende fornøyd :yesnod: Har 2 plottere i båten, Raymarine E120 og E80, men ender alltid opp med å bruke padden. Lett å bruke, billig, enkelt å legge kurser+++ Eneste jeg mener er søppel, er en tillegsapp som legger automatiske ruter mellom to punkter. Alt for ofte melder den rødt, dvs legger en rute rett over land i stedet for rundt. MEN, Navionics er et løp og kjøp produkt :)

Fungere godt på iPad 2 ja, brukte den senest i dag. Gjerne en mail til Navionics kan løse problemet? Du har tross alt betalt for appen, og hvis en oppdatering har ført til at den ikke fungerer lengre er ikke slikt god reklame for dem. Skjer det samme med meg at Navionics slutter å fungere p.gr.av gammel iPad vet jeg at jeg ikke hadde blitt særlig fornøyd med opplegget for å si det mildt. De kunne i alle fall merket oppdateringene tydelig med om de er kompatible med iPad 1 og senere 2'en når det blir aktuelt.

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...