Jump to content

Johnson 9,9 hakker på tomgang og dør ut på full åpning

Jo9i

Recommended Posts

Kom til "skade" for å dytte den rett i revers direkte ifra forover her om dagen,vet ikke om det er tilfeldig men etter det begynte den å plutselig kutte/hakke på tomgang,har åpna og sett på det mekaniske men det ser fint ut,ikke noe spon i olja som jeg tappa å bytta idag.

Noen som vet om det kan være plugger som gjør dette og at den dabber av og dør ut om jeg holder gassen på fullt? Eller kan sistnevnte være at den manuelle justeringsskruen på gass overføringen på forgasseren være strammet for mye slik at når gassen holdes på fullt så går mekanismen for langt eller noe? Sånn var den ikke føre jeg begynte å skru på blandingsskruen,måtte teste det ut da jeg ikke visste om den var optimalt justert av forrige eier. Kan det være så enkelt at om gassern får en god rens med nytt repsett og plugger så kan det løse disse to problemene?

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...