Jump to content

Dieselpriser

Kaptein Rolf

Recommended Posts

Kan du være grei å be Sivert sette opp en pume i Nøtterøy skjærgården..? Jeg betalte 12.60 for diesel nå på onsdag hos Vrengen marina, og på vei hjem fylte jeg på opp bilen for 12.40. Blir småforbanna når avgiftfri diesel er dyrer enn avgiftsbelagt.. :-(

Til tross for fint anlegg og beliggenhet, kommer jeg ikke å kjøpe så mye som en tyggis hos Vrengen... Oppforder andre til det samme....

8.99 i Fredrikstad..

Men takk for tipset, jeg tar gjerne turen over fjorden ;-)

I Vestfold er nok Vrengen og Stavern ofte dyrest.

Valle marina ligger normalt minst 1 kr. under disse.

Glommen Diesel er nok Østlandets rimligste.

Går ikke dit kun for å tanke, men om jeg er på de kanter topper jeg opp der.

MEDLEM I KNBF

VP41a. I love "Smoke on the water". Song performed by Deep Purple. Smoke produced by VP

.......

Oppfordre til mulig nedleggelse av noe som er et greit alternativ for mange av oss?? Dårlig gjort.

I ytterste konsekvens ja.. Jeg ser det som enda mer dårlig gjort å flå kunder.... Uteblir kunder bør man jo vurdere sine priser..

Men synd er det, for det er et flott anlegg de har fått på plass..

Jeg tanker heretter konsekvent på Vallø, sparer rundt 1500 på en liten omvei når takene skal fylles... Og det bli jaggu mange kroner gjennom en sesong.

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...