Kaptein Rolf Startet 6.Juli.2012 Del på Facebook Startet 6.Juli.2012 Enkelt sikkert, men hvordan forteller jeg Forum at jeg betalte 8.99 for diesel hos Sivert waagen i dag. Sikkert enkelt, men fant det ikke. :-) Sitér dette innlegget Link to post
Ingar Svart 6.Juli.2012 Del på Facebook Svart 6.Juli.2012 Drivstoffbørsen. Finnes som eget valg på forumets forside. Sitér dette innlegget Link to post
Neros Svart 6.Juli.2012 Del på Facebook Svart 6.Juli.2012 Kan du være grei å be Sivert sette opp en pume i Nøtterøy skjærgården..? Jeg betalte 12.60 for diesel nå på onsdag hos Vrengen marina, og på vei hjem fylte jeg på opp bilen for 12.40. Blir småforbanna når avgiftfri diesel er dyrer enn avgiftsbelagt.. :-( Til tross for fint anlegg og beliggenhet, kommer jeg ikke å kjøpe så mye som en tyggis hos Vrengen... Oppforder andre til det samme.... Sitér dette innlegget Link to post
MAGDA Svart 7.Juli.2012 Del på Facebook Svart 7.Juli.2012 Reis til Glommen Bunkersrervice i Fredrikstad der er også prisen 8,99 Sitér dette innlegget Link to post
Tom Rør Svart 7.Juli.2012 Del på Facebook Svart 7.Juli.2012 Minus 30 øre literen for baatplassenmedlemmer med vimpe i tillegg l Sitér dette innlegget Link to post
Neros Svart 7.Juli.2012 Del på Facebook Svart 7.Juli.2012 8.99 i Fredrikstad..? Det er noe galt her i verden når det er lønnsomt å reise fra Tjøme til Fredrikstad for å fylle tanken... Virkelig miljøvennlig konsept... Men takk for tipset, jeg tar gjerne turen over fjorden ;-) Sitér dette innlegget Link to post
Tom Rør Svart 7.Juli.2012 Del på Facebook Svart 7.Juli.2012 Har du vimpel, så blir det faktisk 8.69 :-) Sitér dette innlegget Link to post
nordan family 27 Svart 7.Juli.2012 Del på Facebook Svart 7.Juli.2012 8.90 hos Nesodden boligvarme denne uken, levert på brygga. Sitér dette innlegget Link to post
skipskokken Svart 7.Juli.2012 Del på Facebook Svart 7.Juli.2012 Hvordan får man fat i en vimpel for baatplassenmedlemmer Sitér dette innlegget Link to post
SeaRaymond Svart 7.Juli.2012 Del på Facebook Svart 7.Juli.2012 Se på høyre siden av skjermen din Sitér dette innlegget Link to post
skipskokken Svart 7.Juli.2012 Del på Facebook Svart 7.Juli.2012 Har nu kikket på højreside af min skærm (også på bagsiden ) men ikke fundet noget om hvor jeg kan købe en vimpel. Sitér dette innlegget Link to post
Mariell Svart 7.Juli.2012 Del på Facebook Svart 7.Juli.2012 8.99 i Fredrikstad.. Men takk for tipset, jeg tar gjerne turen over fjorden ;-) I Vestfold er nok Vrengen og Stavern ofte dyrest. Valle marina ligger normalt minst 1 kr. under disse. Glommen Diesel er nok Østlandets rimligste. Går ikke dit kun for å tanke, men om jeg er på de kanter topper jeg opp der. Sitér dette innlegget MEDLEM I KNBF VP41a. I love "Smoke on the water". Song performed by Deep Purple. Smoke produced by VP Link to post
skipskokken Svart 7.Juli.2012 Del på Facebook Svart 7.Juli.2012 Fundet Sitér dette innlegget Link to post
Key Freak Svart 7.Juli.2012 Del på Facebook Svart 7.Juli.2012 Husvikholmen i Drøbak: Kr. 13.50 for diesel! Er det mulig?!? Nesten så man skulle tro at det er gjort en feilregistrering... Sitér dette innlegget Medlem av: Øvre Bragernes Motorbåtforening - KNBF - RS - Holmestrand Båtforening Link to post
Ellida Svart 7.Juli.2012 Del på Facebook Svart 7.Juli.2012 Sansynligvis blant landets rimeligste, Vågaholmen i Rødøy kommune Nordland, kr 8,46 uten rabatter. Sitér dette innlegget Link to post
Sigurd Svart 7.Juli.2012 Del på Facebook Svart 7.Juli.2012 "......... Til tross for fint anlegg og beliggenhet, kommer jeg ikke å kjøpe så mye som en tyggis hos Vrengen... Oppforder andre til det samme.... ....... Oppfordre til mulig nedleggelse av noe som er et greit alternativ for mange av oss?? Dårlig gjort. Sitér dette innlegget Link to post
litt peiling Svart 7.Juli.2012 Del på Facebook Svart 7.Juli.2012 glomma, fredrikstad.. 8,69 med vimpel er helt greit ;) Sitér dette innlegget Link to post
Jarl-Espen Svart 7.Juli.2012 Del på Facebook Svart 7.Juli.2012 Er det døgnåpent hos "Sivert waagen"?? Er det den under Askøy broen? Mvh Jarl-Espen Sitér dette innlegget Link to post
finnmarken Svart 7.Juli.2012 Del på Facebook Svart 7.Juli.2012 Betalte 10,95 på Esso i Arendal på tirsdag. Skulle vært forbudt å ta så høye priser på avgiftsfri diesel. Sitér dette innlegget Link to post
Neros Svart 7.Juli.2012 Del på Facebook Svart 7.Juli.2012 ....... Oppfordre til mulig nedleggelse av noe som er et greit alternativ for mange av oss?? Dårlig gjort. I ytterste konsekvens ja.. Jeg ser det som enda mer dårlig gjort å flå kunder.... Uteblir kunder bør man jo vurdere sine priser.. Men synd er det, for det er et flott anlegg de har fått på plass.. Jeg tanker heretter konsekvent på Vallø, sparer rundt 1500 på en liten omvei når takene skal fylles... Og det bli jaggu mange kroner gjennom en sesong. Sitér dette innlegget Link to post
sailorboy Svart 7.Juli.2012 Del på Facebook Svart 7.Juli.2012 Neros, din frustrasjon ser ut til å bli tatt til følge. Prisen på diesel på Vrengen Maritime AS i dag var 11.50. sailorBoy Sitér dette innlegget Link to post
Neros Svart 7.Juli.2012 Del på Facebook Svart 7.Juli.2012 Se der ja, det er en pris som man kan være med på ;-) Om ikke rasende billig, så er det markedspris i området. Sitér dette innlegget Link to post
nordan family 27 Svart 7.Juli.2012 Del på Facebook Svart 7.Juli.2012 10.90 her på Skjerhalden. Sitér dette innlegget Link to post
Pjolter Svart 7.Juli.2012 Del på Facebook Svart 7.Juli.2012 9,90 i Børsa Sitér dette innlegget I`!;I`m still confused, but on a higher level. FJORD 38 AC • Polar 20 Vp http://www.home.no/pjolter Link to post
Kaptein Rolf Svart 8.Juli.2012 Emnestarter Del på Facebook Svart 8.Juli.2012 Drivstoffbørsen. Finnes som eget valg på forumets forside. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.