Kaptein Rolf Svart 8.Juli.2012 Emnestarter Del på Facebook Svart 8.Juli.2012 Ingar, jeg har lesebrett og det er kanskje grunnen til at jeg ikke finner noe slikt som "skriv inn pris her", det går greit hjemme på PC, men da er vel dataene gammelt nytt. Sitér dette innlegget Link to post
Kaptein Rolf Svart 18.Desember.2012 Emnestarter Del på Facebook Svart 18.Desember.2012 Er det døgnåpent hos "Sivert waagen"?? Er det den under Askøy broen? Ja ved broen, en Marina nabo har testet den nye som ligger på holmen 50 m unna, minus 1 kr i helgen i forhold til Sivert. Med 4 pumper så nært så får vi skape konkurranse med å rappotere priser her på BP. De 4 er Sivert Waagen, Engelsen , nye ved Sivert og den på strusshamn (om den overlever Viksundkonken da) Sitér dette innlegget Link to post
Ida Marie III Svart 19.Desember.2012 Del på Facebook Svart 19.Desember.2012 Og Florvåg marina i Florvåg... Sitér dette innlegget Link to post
LM 605 Svart 30.Juni.2013 Del på Facebook Svart 30.Juni.2013 Syntes den " avgiftsfrie" dieselen nå begynner og ligne mer og mer prismessig på "vanlig" blank autodiesel. Betalte kr. 12.35 i dag på Hartmanns marina i Kristiansand. Sitér dette innlegget Link to post
Athene II Svart 30.Juni.2013 Del på Facebook Svart 30.Juni.2013 8,55 Storebø austevoll Sitér dette innlegget Link to post
Oteren Svart 30.Juni.2013 Del på Facebook Svart 30.Juni.2013 Syntes den " avgiftsfrie" dieselen nå begynner og ligne mer og mer prismessig på "vanlig" blank autodiesel. Betalte kr. 12.35 i dag på Hartmanns marina i Kristiansand. "Garantert" dyreste plassen i byen. Fin fylletur ut til Flekkerøy, lønnsom er den også, pleier å være 2-3 kr billigere der. I Bertes/ Kuholmen er det også rimelig diesel. Sitér dette innlegget Link to post
Tommy_H. Svart 30.Juni.2013 Del på Facebook Svart 30.Juni.2013 Betalte 8,19 hos Bunker Oil på Stamneset i Grimstadfjorden, Bergen. Men det forutsetter at man bestiller kort hos dem med rabatt fra KNBF. Ellers var pumpeprisen 8,50. Nytt anlegg med helt ny tank på land. Det er vel så viktig å få ren diesel som å få billig diesel! Sitér dette innlegget Viknes 1030 K3 [url="http://www.bergensmotorbat.no Link to post
LM 605 Svart 30.Juni.2013 Del på Facebook Svart 30.Juni.2013 "Garantert" dyreste plassen i byen. Fin fylletur ut til Flekkerøy, lønnsom er den også, pleier å være 2-3 kr billigere der. I Bertes/ Kuholmen er det også rimelig diesel. Nå har jeg en liten motor med et minimalt forbruk, så det er ikke for pengenes skyld, men jeg stusset jo litt når prisen var kr.12.35 pr.l på grønn diesel, og vanlig autodiesel på tappen kostet i dag kr 12.65. Sitér dette innlegget Link to post
All In Svart 30.Juni.2013 Del på Facebook Svart 30.Juni.2013 Svindel med slike priser Sent from my iPad using Tapatalk HD Sitér dette innlegget Link to post
Laguna25 Svart 30.Juni.2013 Del på Facebook Svart 30.Juni.2013 Om dere er brukere av Navionics på padda er det veldig lett å skrive drivstoffpriser på marinaene der, da er det lett å se når man klikker inn på dei forskjelige marinaene. Dette er et godt hjelpemiddel når man kjører langs kysten. Sitér dette innlegget Link to post
Ingar Svart 30.Juni.2013 Del på Facebook Svart 30.Juni.2013 Beklager om dere synes jeg maser, men vi har en Drivstoffbørs på baatplassen. Her kan man se både prisene i lokalområdet og hvordan de ligger ift resten av landet. Men skal det fungere må det selvsagt oppdateres. NB:Man oppdaterer de eksisterende, oppretter ikke duplikater av steder som allerede ligger inne. Det er ikke nødvendig å oppdatere både bensin og diesel. Man kan også oppdatere utfyllende opplysninger slik som åpningstider, mobilnummer, om de kun har diesel etc. Å poste i en tråd her på Båtforumet er også ok, men ulempen er at man ikke vet hvilke steder det gjelder, mao, man åpner sannsynligvis tråden uten å finne noe info om sitt eget område. En annen ulempe er at tråden etter én dag er over på side 3 av emneoversikten. Én funksjon har en slik tråd, vi kan i fremtiden sitt å humre over klagingen over prisene. Hadde vi hatt tilsvarende emner fra 1980 ville man sett priser på rundt 1 krone, muligens uten klaging... Si ifra her om du har spørsmål om Drivstoffbørsen. Men i hovedsak er det bedre å oppdatere børsen enn å poste her på Båtforumet. Sitér dette innlegget Link to post
catano Svart 30.Juni.2013 Del på Facebook Svart 30.Juni.2013 Hei. jeg var ute og tanket bilen med vanlig diesel kr 12, 58 Så at farget diesel er avgift fri stemmer sikkert, men for en avanse selger har. mvh catano Sitér dette innlegget Mvh catano Link to post
nordan family 27 Svart 30.Juni.2013 Del på Facebook Svart 30.Juni.2013 Betalte 8,70 i Oslo forrige uke. Nesodden Boligvarme stilte med tankbil i båtforeningen. Sitér dette innlegget Link to post
Key Freak Svart 5.Juli.2013 Del på Facebook Svart 5.Juli.2013 Noen som vet hva dieselprisen er hos Sverre Nilsen på Flekkerøya om dagen? Drivstoffbørsen har ikke blitt oppdatert siden i fjor høst... Sitér dette innlegget Medlem av: Øvre Bragernes Motorbåtforening - KNBF - RS - Holmestrand Båtforening Link to post
sap_2000 Svart 5.Juli.2013 Del på Facebook Svart 5.Juli.2013 Noen som vet hva dieselprisen er hos Sverre Nilsen på Flekkerøya om dagen? Drivstoffbørsen har ikke blitt oppdatert siden i fjor høst... Pratet med en som kom vestfra som sa det var rett over 9 kr på flekkerøya. Skal innom der ila noen dager så kan gi beskjed. SAP -from my iPad using Tapatalk Sitér dette innlegget Mvh. SAP Link to post
Tasle Svart 5.Juli.2013 Del på Facebook Svart 5.Juli.2013 Her i Tromsø-området koster avgiftsfri diesel rundt 10,50 på bensinstasjoner som selger "avgiftsfri" diesel, mens marinaer og tankanlegg for båter ligger en krone under i pris (kr 9,30 / liter).. Sitér dette innlegget Link to post
EIRINA Svart 5.Juli.2013 Del på Facebook Svart 5.Juli.2013 I gjestehavna her på Læsø koster dieselen 12,50 dkr pr liter betydlig billigere enn på svenske siden. Sitér dette innlegget Link to post
Key Freak Svart 5.Juli.2013 Del på Facebook Svart 5.Juli.2013 Pratet med en som kom vestfra som sa det var rett over 9 kr på flekkerøya. Skal innom der ila noen dager så kan gi beskjed. SAP -from my iPad using Tapatalk Flott, SAP! Da regner jeg med at du oppdaterer drivstoffbørsen. ;-) Vi satser på sørlandstur om et par uker, og da er bunkring hos Nilsen med i planene. Sitér dette innlegget Medlem av: Øvre Bragernes Motorbåtforening - KNBF - RS - Holmestrand Båtforening Link to post
sap_2000 Svart 5.Juli.2013 Del på Facebook Svart 5.Juli.2013 Will do :-) Jeg poster en melding her også :-) SAP -from my iPad using Tapatalk Sitér dette innlegget Mvh. SAP Link to post
Kaptein_Kaos Svart 5.Juli.2014 Del på Facebook Svart 5.Juli.2014 Synest det er utrolig lite oppdateringer av dieselprisene på "drivstoffbørsen" her inne, jeg tar snart avgårde på ferie og bruker å legge opp til en fylling eller to, i den forbindelse er det alltids greit å legge igjen pengene hos de som forsøker å holde et fornuftig prisnivå, men det er ikke godt når folk ikke gidder å oppdatere prisene... SKJERPINGS GODTFOLK ! Kaptein_Kaos Sitér dette innlegget Link to post
LALUNA II Svart 5.Juli.2014 Del på Facebook Svart 5.Juli.2014 (redigert) Husk å legge inn priser her også da for dette emnet dukker fort ut av siden (link på toppen av siden h/side)DRIVSTOFFBØRSEN Redigert 5.Juli.2014 av LALUNA II (see edit history) Sitér dette innlegget Ha en flott dag på sjøen med gode vennerLaluna II på Marinetraffic via I-AIS Link to post
Lingefan Svart 5.Juli.2014 Del på Facebook Svart 5.Juli.2014 Fyllte for kr 12.20 pr liter i Vollen utenfor Oslo i går. I fjor var det ca 11 kr. Sitér dette innlegget Lingefan Link to post
Jan E. Svart 5.Juli.2014 Del på Facebook Svart 5.Juli.2014 Men Vollen er fortsatt ikke oppdatert i drivstoffbørsen... Som andre har nevnt: Please oppdater. Sitér dette innlegget Jara Wynja Link to post
Lingefan Svart 5.Juli.2014 Del på Facebook Svart 5.Juli.2014 Hadde ikke lært meg drivstoffbørsen, men nå la jeg det inn. Er i Kragerø nå og kan legge inn for Kragerø snart også. Sitér dette innlegget Lingefan Link to post
Sigurd H Svart 5.Juli.2014 Del på Facebook Svart 5.Juli.2014 Avgiftsfri medvin? Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.