Jan E. Svart 5.Juli.2014 Del på Facebook Svart 5.Juli.2014 Hadde ikke lært meg drivstoffbørsen, men nå la jeg det inn. Er i Kragerø nå og kan legge inn for Kragerø snart også. Superdupert. Håper mange flere følger det eksempelet Sitér dette innlegget Jara Wynja Link to post
nordan family 27 Svart 6.Juli.2014 Del på Facebook Svart 6.Juli.2014 Holtekilen 10,50,- i dag. Sitér dette innlegget Link to post
Jan E. Svart 6.Juli.2014 Del på Facebook Svart 6.Juli.2014 Jan E. har offisielt gitt opp Sitér dette innlegget Jara Wynja Link to post
Sigurd Svart 6.Juli.2014 Del på Facebook Svart 6.Juli.2014 Hva vil man egentligy oppnå med denne børsen?... Fryse ut tilgjengelighet for å spare noen kroner? De små dyre forvinner om man ikke sponser dem. Man får det som man henrettter seg. SkvIs ut de små dyre og reis lengre for å fylle billig!! Sitér dette innlegget Link to post
sailorboy Svart 6.Juli.2014 Del på Facebook Svart 6.Juli.2014 Hensikten med drivstoffbørsen er neppe at alle skal henrette seg... SailorBoy Sitér dette innlegget Link to post
sap_2000 Svart 6.Juli.2014 Del på Facebook Svart 6.Juli.2014 Her i området er det de store som er dyre ;-) Drivstoffbørsen er flott om folk bare gidder og oppdaterer den. Sitér dette innlegget Mvh. SAP Link to post
Hakkannen Svart 6.Juli.2014 Del på Facebook Svart 6.Juli.2014 Det samme her, ser ikke sammenheng mellom størrelse på marina og pris. Jo, forsåvidt litt, de større aktørene graver mer i lommeboka enn de mindre. Slik er det i alle fall her i området slik jeg erfarer det. Sitér dette innlegget Link to post
nordan family 27 Svart 6.Juli.2014 Del på Facebook Svart 6.Juli.2014 Jegvser at man på drivstoffbørsen kan opprette nye fyllesteder - men på Ipad ser jeg ikke hvordan man kan oppdatere en allerede registret fyllestasjon? Må man alltid legge inn en ny? Sitér dette innlegget Link to post
sap_2000 Svart 6.Juli.2014 Del på Facebook Svart 6.Juli.2014 Går du inn via nettleseren så skal det være en redigeringsknapp Sitér dette innlegget Mvh. SAP Link to post
Hakkannen Svart 6.Juli.2014 Del på Facebook Svart 6.Juli.2014 (redigert) Det står "rediger" på bunn av siden, rett på siden av "rapportér regelbrudd". Rett under kartet. Oppdaterte børsen senest for et par dager siden, med en iPad. Redigert 6.Juli.2014 av Hakkannen (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
sap_2000 Svart 6.Juli.2014 Del på Facebook Svart 6.Juli.2014 Her nede til høyre. Nb det er lagt inn en ny en nå, så bruk den første lengst ned på lista som jeg tok bilde av. Sitér dette innlegget Mvh. SAP Link to post
TasleT Svart 7.Juli.2014 Del på Facebook Svart 7.Juli.2014 Burde ikke være noe problem med bruk av drivstoffbørsen. Alle er tjent med den oversikten, jo mer komplett desto bedre. Sitér dette innlegget http://www.tore.aasli.no Link to post
Kjetil1 Svart 24.Juli.2016 Del på Facebook Svart 24.Juli.2016 Fant ikke Drivstoffbørsen i farten, men akkurat nå koster diesel 5.70 pr liter på Kvitsøy. Pumpa er ved siden av fergekaien. Skjelden jeg synes det er dumt at jeg ikke får fylt mer. Kun 311 liter fikk jeg på tanken... Sitér dette innlegget Citroen DS. If I have to explain, you wouldn't understand... Link to post
catano Svart 24.Juli.2016 Del på Facebook Svart 24.Juli.2016 Billig det. Du finner den i topp menyen Mvh Catano Sitér dette innlegget Mvh catano Link to post
sap_2000 Svart 24.Juli.2016 Del på Facebook Svart 24.Juli.2016 Det var fantastisk billig. Er mange år siden jeg så priser på 5-tallet. Det må vel være under kostpris? Noen ide hvorfor de selger så billig? Sitér dette innlegget Mvh. SAP Link to post
Kjetil1 Svart 25.Juli.2016 Del på Facebook Svart 25.Juli.2016 Min første tanke var at det er et tilfelle av for tykke fingre... Det er automatpumpe, og kanskje har 5 tallet blit trykket på, i stedet for 8 ved inntasting av literpris, og at det skulle være 8,70 pr liter... Sitér dette innlegget Citroen DS. If I have to explain, you wouldn't understand... Link to post
Pequod Svart 2.Januar.2017 Del på Facebook Svart 2.Januar.2017 Avgiften på diesel gikk jo opp med 55 øre fra i går. Noen som har merket seg noen endring i båtdieselprisene? Selv om den jo i utgangspunktet skal være såkalt "avgiftsfri" regner jeg vel med at den går opp åkkesom... Sitér dette innlegget Båtblogg: Fra landkrabbe til sjøulk... Link to post
Roger jo Svart 2.Januar.2017 Del på Facebook Svart 2.Januar.2017 (redigert) http://energi1olje.no/ har steget 50 øre til kr .9,29 Men her er det pris fra i fjor enda , http://energi1olje.no/batdiesel/dronningen/ Redigert 2.Januar.2017 av roger-jo (see edit history) Sitér dette innlegget Kokekyndig maskinist kjent på kysten. Link to post
Euklid Svart 3.Januar.2017 Del på Facebook Svart 3.Januar.2017 Avgiften på diesel gikk jo opp med 55 øre fra i går. Noen som har merket seg noen endring i båtdieselprisene? Selv om den jo i utgangspunktet skal være såkalt "avgiftsfri" regner jeg vel med at den går opp åkkesom... Farget diesel er fritatt for veibruksavgift, resten av avgiftene må vi pent betale uansett formål. Men i denne omgang var det aller meste av økningen økt veibruksavgift, så en kan jo kanskje tro at økningen blir langt mindre for båtdiesel enn på veien? Sitér dette innlegget Link to post
Sim1 Svart 3.Januar.2017 Del på Facebook Svart 3.Januar.2017 Pris "avgiftsfri" diesel Arendal i dag, Esso Havstad kr. 12,18! Sitér dette innlegget Link to post
finnmarken Svart 4.Januar.2017 Del på Facebook Svart 4.Januar.2017 Farget diesel er fritatt for veibruksavgift, resten av avgiftene må vi pent betale uansett formål. Men i denne omgang var det aller meste av økningen økt veibruksavgift, så en kan jo kanskje tro at økningen blir langt mindre for båtdiesel enn på veien? Tror ikke denne avgiftsøkningen på 55 øre gjelder "avgiftsfri" diesel? "Avgiftsfri" diesel gikk vel forresten 80 øre + mva i fjor..... Sitér dette innlegget Link to post
Maika Svart 4.Januar.2017 Del på Facebook Svart 4.Januar.2017 Når det gjelder bensinprisen (som normalt følger diesleprisen brukbart), så er jo denne bare blitt billigere ift gjennomsnittsinnekten siden 50-tallet. (Men for de som har hatt betydlig dårligere lønnsøkningen enn gjennomsnittet, stemmer jo ikke dette.) http://e24.no/bil/aldri-foer-har-bensinen-vaert-billigere/20177440 http://e24.no/bil/bil/saa-dyrt-er-det-egentlig-for-ola-og-kari-nordmann-aa-fylle-bensintanken/ Sitér dette innlegget Link to post
Euklid Svart 4.Januar.2017 Del på Facebook Svart 4.Januar.2017 Tror ikke denne avgiftsøkningen på 55 øre gjelder "avgiftsfri" diesel? "Avgiftsfri" diesel gikk vel forresten 80 øre + mva i fjor..... Avgiftsøkningen består av to deler: veibruksavgift (36 øre) og CO₂-avgift (8 øre). I tillegg må det betales MVA på avgiften (!), så totalen blir (36+8)*1.25 = 55 øre på vei. Det er bare veibruksavgiften farget diesel er fritatt for, så avgiften på farget diesel har gått opp med 10 øre per liter. Når det gjelder bensinprisen (som normalt følger diesleprisen brukbart), så er jo denne bare blitt billigere ift gjennomsnittsinnekten siden 50-tallet. (Men for de som har hatt betydlig dårligere lønnsøkningen enn gjennomsnittet, stemmer jo ikke dette.)Priser måles ikke inntektsandel. Det eneste denne grafen viser er at folk har blitt rikere over tid. En kan vise at hva som helst har blitt billig over tid med slike grafer. Sitér dette innlegget Link to post
Roger jo Svart 4.Januar.2017 Del på Facebook Svart 4.Januar.2017 http://energi1olje.no/ har steget 50 øre til kr .9,29 Her går det unna i dag er prisen kr 9,66 opp 37 øre til http://energi1olje.no/batdiesel/oksenoya/ Droningen er billig enda kr 8,99 http://energi1olje.no/batdiesel/dronningen/ Sitér dette innlegget Kokekyndig maskinist kjent på kysten. Link to post
Maika Svart 4.Januar.2017 Del på Facebook Svart 4.Januar.2017 ... Priser måles ikke inntektsandel. Det eneste denne grafen viser er at folk har blitt rikere over tid. En kan vise at hva som helst har blitt billig over tid med slike grafer. Sier en pris noe dersom den ikke er målt opp mot kjøpekraft og/eller prisutviklingen på andre varer? Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.