Jump to content

Hentetråd (innlegg) for en ny Bavaria Sport 34 HT

BingoBonzo

Recommended Posts

Hei, har vært og kikket på en 34 HT og lurer på å kjøpe en slik. Har ikke testet den enda så eg er spent på støynivået i båten. Hva mener du?? Har du etterisolert noe??

Vi fikk den isolert av Bavaria når vi kjøpte båten og synes ikke at støynivå er plagsomt. Det som ble gjort er matter klistret på undersiden av solseng/oppbevaringsrom og dette er sikkert noe som man relativt enkelt kan gjøre selv. Merk at det blir varmt i motorrommet og at det er viktig

at mattene sitter skikkelig fast (Litt gaffahjelp og det bør duge :smiley: ). Føler p.t. at det ikke er behov for noe mer isolering.

Nord West 370 Coupe - Selges, klikk her

Joda 370 Sport - Solgt

Nor-Dan Searider 820W - Solgt

Bavaria 34 Sport HT - Solgt

Gratulerer med fin båt, var inni den på messen. 34HT er en sterk kandidat som min neste båt (om noen år kanskje..), eneste jeg ble litt skuffet over er sengen i fremre kabin; pga skrogets spissing er den ganske smal i hode-enden, og madrassene var ikke særlig tykke (på bilder ser det ut som madrassen i forgjengeren 33 Sport er vesentlig tykkere). Hvordan er komforten i denne sengen?

Tar opp denne igjen. Admiralinnen har tatt opp spørsmålet om å skreddersy overmadrass eller helt ny madrass for sesongen. Standarden på orginal-madrassen er grei, men vi planlegger å være ute en måned eller noe rundt der og da er jeg enig at man kan øke komforten et hakk eller to. Noen tips til bedrifter som kan hjelpe med å lage madrasser etter mål?

Nord West 370 Coupe - Selges, klikk her

Joda 370 Sport - Solgt

Nor-Dan Searider 820W - Solgt

Bavaria 34 Sport HT - Solgt

• 2 uker senere...

Tips om reflekshindrende stoff: blå antiskliduk i metervis. Eller semsket kunstskinn

Bumper denne: Noen har tips hvor man kan få kjøpt noe som man enkelt kan skjære til og få lagt på dashboardet for å hindre reflekser?

Noe sånt kanskje? http://www.trebaten.no/default.pl?showProduct=930&pageId=1635

Har noe sånn i nybåten...bilde

Båtbensin burde man fått på blåresept! Samme med ankerdrammen. Det er jo den beste medisin! :yesnod:

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...