Super73 Startet 7.Juli.2012 Del på Facebook Startet 7.Juli.2012 Jeg har nettopp kjøpt en Finnmaster 7600 med VP D4-221 hk/mod 2005. Har ikke bakgrunnsbelysning i instrumentene. Kikket bakom panelet i dag og ser at alle instrumentene er koblet i serie med EVC systemet til VP. Altså ingen egen kurs for belysningen. Leste i manualen at du kunne skru av / på, samt dimme fra EVC panelet. Uansett hva jeg gjør kommer det altså ikke lys.... Det er to muligheter: Enten gjør jeg noe galt, eller så er det feil på systemet. Noen som har opplevd det samme, og / eller har forslag til løsning? Sitér dette innlegget Link to post
JensKH Svart 9.Juli.2012 Del på Facebook Svart 9.Juli.2012 Jeg har en 2006 mod D4 260 og har samme problemet med manglende instrumentbelysning. Jeg vet heller ikke om det er en feil, eller har med instilling å gjøre. Jeg har derfor ikke løsningen, men er som deg interessert dersom noen andre skulle ha den. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.