Jump to content

Hvordan fjerne Maritim teakolje fort og "gale" ?

SeaRaymond

Recommended Posts

Hei!

Fjernet det lille som var igjen av teakolje fra i fjor med Maritim teakrens i 2 omganger, ikke veldig effektivt stoff, me greit nok på dette lille gamle som var igjen.

Bestemte meg for at nå skal det ikke oljes igjen, men....

Her om dagen fant jeg alikevel på å smøre ett lag med Maritim teakolje da treverket var så grått og trist.

Det ble regn etter 15 timer, nå ser det helt j.... ut.

Går på ferie på onsdag, på torsdag begynner båtferien til sørlandet. Har endel og gjøre før vi reiser, vil derfor ha ett godt tips som enkelt fjerner den oljen som er igjen uten en masse gnikk og gnukk (vil bruke minst mulig tid på dette)

Men klart, det må også være en metode som ikke ødelegger.

Noen tips?

hvordan påfører du olje? bruk polerduk f.eks. og "vask" det på i tynt tynt lag, ser du det brått ligger mer igjen 1 sted enn andre, "tørk" over med filla så du får fordelt, blir det liggende mere noen steder enn andre blir ikke resultatet pent.

regn, skal egentlig ikke påvirke så veldig, er jo vannavstøtende deluxe, regnet litt samme natt som jeg tok nå sist og det er ikke synlig på noen som helst måte

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...