marex84 Startet 8.Juli.2012 Link til dette innlegget Startet 8.Juli.2012 Hei. Dynamoen min havarerte for et par dager siden, det passa ikke så veldig fint nå i ferien...det passer vel egentlig aldri Er det noen som vet eller har noen tips på hvor man kan skaffe en som passer? Eller må jeg bare prøve meg frem med litt forskjellig? Vet det finnes universal dynamoer på biltema, men det skal vel kanskje godt gjøres at det passer... På forhånd takk. Sitér dette innlegget Link to post
marex84 Svart 8.Juli.2012 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 8.Juli.2012 Glemte å si at jeg bor i Østfold... Sitér dette innlegget Link to post
Sjøtunga Svart 8.Juli.2012 Link til dette innlegget Svart 8.Juli.2012 (redigert) Jeg tror du kan finne dette i de fleste butikker som selger båtelektrisk utstyr. Maritim, f eks, de har vel butikk i Fre'kstad. Redigert 8.Juli.2012 av Sjøtunga (see edit history) Sitér dette innlegget Et fyselig, humsk, hyrlig, smakelig, forskamma og behøvla tyske med fattelig mange bønhørlige lemper. Bruker kun kvemsord på BP! Link to post
marex84 Svart 8.Juli.2012 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 8.Juli.2012 Da skal det sjekkes ut, takk for svar. Sitér dette innlegget Link to post
index Svart 9.Juli.2012 Link til dette innlegget Svart 9.Juli.2012 Har hørt en del skrekkhistorier om Biltema sine dynamoer, så de ville jeg i alle fall holdt meg langt unna... Sitér dette innlegget "First they ignore you, then they ridicule you, then they fight you, then you win." - Mahatma Gandhi Link to post
Gurba Svart 9.Juli.2012 Link til dette innlegget Svart 9.Juli.2012 Her kan du få dynamoer opp til 100 amp som passer rett i festene. Sitér dette innlegget Link to post
Honduras Svart 9.Juli.2012 Link til dette innlegget Svart 9.Juli.2012 (redigert) Ta med den gamle til Fredrikstad Vikleverksted. De ser fort om de kan få liv i den igjen. De gutta er flinke Ligger rett bak Brannstasjonen. Redigert 9.Juli.2012 av Honduras (see edit history) Sitér dette innlegget * Prosjekt Glen-L Squirt * Prosjekt Lagringsstativ påhengsmotor * Prosjekt 4 fot vugge Link to post
marex84 Svart 9.Juli.2012 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 9.Juli.2012 Takk for alle svar Sitér dette innlegget Link to post
Gurba Svart 9.Juli.2012 Link til dette innlegget Svart 9.Juli.2012 http://www.bema.no/admin/common/getImg.asp?FileID=4652 Sitér dette innlegget Link to post
Vannlinjen Svart 9.Juli.2012 Link til dette innlegget Svart 9.Juli.2012 Har en ny som passer liggende. Har bare vært montert inn, og tatt ut igjen. Send meg en mld, hvis du er interessert. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.