Jump to content

Hvem har Garmin kabler på lager i Oslo området?

thomassv

Recommended Posts

Hei.

Under montering av min nye Garmin GHP 12 autopilot oppdaget jeg at kabelen mellom styringsboksen (Electronics Controll Unit) og kursboksen (Cource Computer Unit) bare er 5 meter lang. I følge manualen skal CCU'en monteres i fremre halvpart av båten - og når båten er 12 meter lang trenger jeg en lengre kabel. Problemet er at vi reiser på ferie (med båten) på tirsdag og det betyr at jeg må skaffe en slik kabel asap. Kabelen er beskrevet som en "CCU-/ECU-tilkoblingskabel" og skal finnes i ulike lengder - bla. 10 meter som jeg trenger (lengre er ikke noe problem) Er det noen som vet om en forhandler e.l. som kan ha en slik kable på lager?

Hilsen Thomas

Du kan jo sjekke med Navy Høvik nede på Blommenholm?

-----------------------------------------------------------------------------------
Engelsk bil og trebåt..... sertifisert utilregnelig!
Fritidsklubb for voksne gubber - http://blogg.cdd.no - aka Gubbeklubben - Wiksten Trebåtklubb: http://wikstenklubben.no
-----------------------------------------------------------------------------------

Samme erfaring som deg Tom Rør - takk for tips. Snakket også med Malfix og han sa at ingen kunder hadde bestillt lengre kabel hos han! Foreløpig velger jeg derfor å montere CCU'en så langt forrover som jeg kommer med den originale kabelen, dvs forran i babord akterkabin. Dersom det viser seg at ap'en ikke styrer som den skal - kjøper jeg lengre kabel.

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...