stianekluge Startet 9.Juli.2012 Link til dette innlegget Startet 9.Juli.2012 Jeg har fått knukket forstaget på en Comfort 30 fra 1978, og trenger å vite nøyaktig lengde på forstaget slik at det kan erstattes. Kan noen hjelpe meg? Sitér dette innlegget Link to post
ravddo Svart 9.Juli.2012 Link til dette innlegget Svart 9.Juli.2012 Kan du ikke bare måle det gamle? Slakk opp riggen slik at forstaget blir slakt nok til å ta av. Monter genoa og spinnakerfall fast i bauen og stram skikkelig opp. Demonter forstag. Jeg har vært med å demontert rulleforstag på Bavaria 38CR på denne måten og det går helt sikkert og fint. Sitér dette innlegget www.teamzephyr.blogspot.com Link to post
stianekluge Svart 9.Juli.2012 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 9.Juli.2012 Takk for svar. Jo da, det kan jo gjøres, men nytt stag må helst bestilles i morgen, og demonteringsoperasjonen kan av praktiske grunner ikke gjøres så kvikt. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.