Zitt Startet 10.Juli.2012 Del på Facebook Startet 10.Juli.2012 Kan noen tipse hvor jeg kan få kjøpt levende krabber? Vi er pakket og klar for båtferie i området Os(Bjørnefjorden), Sunnhordland og Hardanger. Verken vind, kulde eller regn skal klare å ødelegge ferien, men uten levende krabber blir det ikke mye stemning. Må ha det........bare må ha det!!! Sitér dette innlegget Link to post
SF Svart 10.Juli.2012 Del på Facebook Svart 10.Juli.2012 Sitér dette innlegget 2009 Ryds 478 GTI Mercury 50 EFI Link to post
haugi Svart 10.Juli.2012 Del på Facebook Svart 10.Juli.2012 Fisk dem selv i teina ovenfor. Sitér dette innlegget Link to post
Zitt Svart 10.Juli.2012 Emnestarter Del på Facebook Svart 10.Juli.2012 Det gleder meg å se at du forstod hva SF mente, haugi! Jeg vet hvor jeg kan kjøpe krabbeteiner, men det var krabber jeg ville kjøpe. Ellers takk for forslaget, SF! Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.