SebQ Startet 10.Juli.2012 Del på Facebook Startet 10.Juli.2012 Hei Jeg er har akkurat kjøpt meg en Suzuki Four Stroke 6 hk 2012 mod. Desverre kommer båten ikke i plan. Derfor kunne ønske å få denne trimmet, men vet ikke hvordan... Takk for svar! :) Sitér dette innlegget Link to post
tkb Svart 10.Juli.2012 Del på Facebook Svart 10.Juli.2012 Kjøp større! Sitér dette innlegget Link to post
twin Svart 11.Juli.2012 Del på Facebook Svart 11.Juli.2012 Disse nye 4 takt motorene lar seg også trimme, men det er dyrt i forhold til effektøkningen du oppnår. Det billigste er helt klart som det er sagt her...kjøp større motor.... lykke til Twin Sitér dette innlegget Link to post
SebQ Svart 11.Juli.2012 Emnestarter Del på Facebook Svart 11.Juli.2012 Kan det ikke la seg gjøre å fikse det selv? Lommeboken vil desverre ikke nå lenger.. Sitér dette innlegget Link to post
axseli Svart 13.Juli.2012 Del på Facebook Svart 13.Juli.2012 det går an men trenges mye utstyr , mye hell, og mye kjenskap plus det vill ikke lønne seg så mye i lengden. eg har gjort det med en 10hk 4 takter honda men beste hadde vore å selge motoren din siden den er så ny og derfor mest antageligvis i god og org stand. og kjøpe noe som er større og eldre. eg tokk og planerte toppen , (høyere komp) freste og tokk større ventiler polerte osv (bedre flow) fjernet struping in intaket (inletmanifoilet)(berde flow/pust) forstørret eksoset (mye sveis og justering + fressing (bedre flow/pust) fikset på forgasser (nåler, justering osv) nye plugger og ledninger osv osv. det eg fikk ut av det. mye pess og slit, utslitt lommebok , såre never og sår, tapt tid. kanske mellom 2-6hk ekstra maks. men igjen eg gjore dette bare fordi eg sanst det virke morsomt å prøve old school trimming på en påhengs. og eg har tilgang og eier det meste som trengdes til. om det er vert det NEI. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.