Jump to content

RiksTV-forhold mellom Strømstad og Gøteborg?

KongKing

Recommended Posts

Jeg fik NRK ind på Kāringön, men jeg tror ikke du skal forvente noget... Du skal være meget heldig for at det vil lykkes, tror jeg. Jeg anbefaler et sæsonkort fra svenske Boxer. Ca 900 i oprettelse og så får du tre måneder med. Herefter kan du fylde kortet op fx næste år for en måned. Koster ca 350 sek. Jeg havde det ombord sidste uge og fik signal hele vejen. Eurosport sender Touren.

Men sender ikke SR1, SR2 eller TV4 dette? Til de kanalene trenger du ikke noe abonnement fra Boxer. Ellers er jeg enig med MajorAndy, det er ikke langt nedover kysten du får inn norsk TV. Å få det inn helt nede på Käringön er helt spesielt.

Lars H. Helgesen, "Kapteinen" på Trudelutt (Saga27) med hjemmehavn i Son, Oslofjorden

Nettsteder jeg drifter: trudelutt.com oljepionerene.no Skipshunden vår

Som Paschuan i Soten sa på 1920-tallet: Ja, inte är jag mätt, men törstig är jag.

Du har helt rett MajorAndy, sjekket programmet for i morgen og hverken SR1, SR2 eller TV4 sender dette.

Redigert av Lars H. (see edit history)

Lars H. Helgesen, "Kapteinen" på Trudelutt (Saga27) med hjemmehavn i Son, Oslofjorden

Nettsteder jeg drifter: trudelutt.com oljepionerene.no Skipshunden vår

Som Paschuan i Soten sa på 1920-tallet: Ja, inte är jag mätt, men törstig är jag.

Har ikke tv med cam modul, og har ikke lyst til å bytte tv.

Får se etter en boks tenker jeg. Må bare finne en med scart utgang til tven og ikke hdmi

Denne ser ut til å være ok i Sverige

http://www.boxer.se/vart-utbud/hardvara/sagem-dtr94160ta-hd11/

Den står ikke på lista til Rikstv. Vil det si at vi må bytte boks når vi bytter kort?

Redigert av Bitteliten (see edit history)

Synd at du ikke er i nærheden. Jeg har to bokse du kunne få. Købte en sidste år, men i år opgav jeg NW's indbyggede tv (er) og har nu i stedet et lille, let og moderne Grundig med indbygget modul. Det kan jeg sætte hvor som helst i båden: På agterdækket, i salonen eller i det, vi kun kalder tv-stuen men som er den BB sidekabine.

I 390-eren er der en patent med et TV der kommer op af bordet. Det ser rigtig smart ud men er upraktisk da man ikke kan se TV når man laver mad.

Men som sagt: Du sætter bare Volvo'erne i gear og kommer forbi Helsingør, så kan du få min :-)

• 2 uker senere...

Ligger i Gluppö nå og får inn norsk RiksTV uten forsterker. Den Glomex Polaris antenna er vi veldig fornøyde med!

Jeg fikk en Boxer boks av Major Andy (tusen takk). Den har stått på kanalsøk to ganger i to timer. Får ikke inn noen kanaler. Nå har jeg herja så mye med bytte av bokser at kablene begynner å bli slitt. Får holde nå :smiley:

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...