Proxor Startet 11.Juli.2012 Del på Facebook Startet 11.Juli.2012 Eg skulle hatt ein reservenøkkel til båtn, ein ekstra yanmar nøkkelen for motor har eg fått fati, men skulle hatt ein slik nøkkel som passer til døra i snekka også. Sitér dette innlegget Link to post
Faxen Svart 11.Juli.2012 Del på Facebook Svart 11.Juli.2012 Gå til en jernvarehandel som sliper nøkler. Han har sikkert. Sitér dette innlegget Fairline Mirage 29 er solgt. Link to post
Proxor Svart 11.Juli.2012 Emnestarter Del på Facebook Svart 11.Juli.2012 det gjorde eg før eg spurte her og han hadde diverse nøkler men ikke denne typen, får se på biltema imorra da dem skal visst ha diverse nøkler der og. Sitér dette innlegget Link to post
Hafrsfjord Svart 11.Juli.2012 Del på Facebook Svart 11.Juli.2012 (redigert) Hvis du har en båtutstyrsforretning i nærheten så er vel det kanskje en mulighet. Har fått tak i liknende nøkler både på Jama Marina/BestMarin og på Maritim, men finner ikke noe i nettbutikken, så du må kanskje møte opp og lete gjennom hyller og skuffer. Redigert 11.Juli.2012 av Hafrsfjord (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Erling P Svart 11.Juli.2012 Del på Facebook Svart 11.Juli.2012 Det ligner på en komodenøkkel. Se i skuffer og skap,der er det sikkert noen. Kan også prøve i en møbelforetning. Sitér dette innlegget Link to post
Proxor Svart 11.Juli.2012 Emnestarter Del på Facebook Svart 11.Juli.2012 ja er ikke rare nøkkelen, får nokk låst opp døra med litt av hvert men greit og ha det som hører til. Eg var på båtutstyrforetning også, der fekk eg yanmar nøkkel men den andre hadde dem ikke. Sitér dette innlegget Link to post
torbi Svart 11.Juli.2012 Del på Facebook Svart 11.Juli.2012 Gå til låsesmed, f.eks. trioving, det fikk eg laget 2 nye av de. Sitér dette innlegget Folkeparken 22, Saga 27 ac, Viksund 900 Futura. Link to post
Janoho Svart 11.Juli.2012 Del på Facebook Svart 11.Juli.2012 http://www.maritim.no/?page=search&action=search&shop=maritim&searchStr=l%E5s se hovedørlås ligner de ? Sitér dette innlegget Link to post
Proxor Svart 11.Juli.2012 Emnestarter Del på Facebook Svart 11.Juli.2012 jepp slik tror eg det er, men der selges dem jo ilag med lås til 735kr, ønsker bare nøkkel, montro om dem selger nøkkelene for seg selv. Sitér dette innlegget Link to post
Bitteliten Svart 12.Juli.2012 Del på Facebook Svart 12.Juli.2012 (redigert) Ta med låskassa til en låsbutikk. Se feks trioving.no eller lexow. Enklere det enn å velge nøkkel fra bilde og teste. Blir fort noen turer fremogtilbake da Redigert 12.Juli.2012 av Bitteliten (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.