naumar.no Startet 12.Juli.2012 Del på Facebook Startet 12.Juli.2012 Jeg har en With Vital 15' hvor fenderlisten har løsnet på babord side bak, slik at den nå har "krympet sammen" og jeg klarer ikke strekke den slik at hjørnet på fenderlisten kommer langt nok bak til bakre hjørne på akterenden. Noen tips til hvordan jeg kan få til dette? Går det å varme lokalt, eller må jeg vente til vårpussen og ta av hele fenderlisten, varme alt og legge den på nytt rundt hele veien? Sitér dette innlegget http://naumar.no - Seil- og båtutstyr 1994 SeaRay 270 Sundancer m/330hk 7,4L Mercruiser<p>'86 With Vital 1500 m/ 35hk Yamaha | '65 Herwa Star 15' m/ 1986 50hk Johnson | '85 Scand 20' m/ 1985 BUCK dv10m | Silver Viking 14' m/ 2000 15hk Johnson Link to post
FlyingDutchman Svart 12.Juli.2012 Del på Facebook Svart 12.Juli.2012 Hei. Dette kan du varme lokalt, det beste er hvis du har/kan låne en varmluftvifte. Bare pass på å ikke varme for mye og at varmluften ikke rettes mot glassfiberen. Men det skjønte du sikkert Det kan hende du må varme en liten stund før varmen når helt inn i lista, slik at den kan strekkes Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.