Gabi Startet 12.Juli.2012 Del på Facebook Startet 12.Juli.2012 Hvis det ikke er blitt gjort før, så kunne jeg tenke meg at denne tråden kunne brukes til å fortelle kun positive sider med båt og båtliv. En virkelig hyggelig båt-tråd. Innlegg kan være feks være gladhistorie om en fantastisk dag utpå. Eller at du fridde til kjæresten mens dere var på båttur. Eller kanskje endelig fått motor igang igjen etter masse slit og mas. Kanskje også en historie om en vellykket tur med svigermor? Sitér dette innlegget Link to post
glalaks Svart 12.Juli.2012 Del på Facebook Svart 12.Juli.2012 Båtlivet for meg starta på hytta da jeg fikk en sånn ro-gummibåt. Husker fortsatt den gleden da det kom en båt forbi og jeg rodde det jeg kunne for å få de to "store" bølgene!! Siden da har jeg ikke klart meg uten båt! Ikke rart det når jeg hadde den kuleste jolla i Norge;) Nå er hver dag i båten med sol og varme et lyspunkt i livet :) Sitér dette innlegget Båtbensin burde man fått på blåresept! Samme med ankerdrammen. Det er jo den beste medisin! Link to post
Dalton Svart 12.Juli.2012 Del på Facebook Svart 12.Juli.2012 Kan ikke leve uten vann, og kan ikke leve uten båt. Så enkelt er det bare. Nå er det over 30 år siden jeg kjøpte min første (tre)båt, og har ikke vært uten båt siden. Sitér dette innlegget I am the Captain of this ship, and I have my wifes permission to say so... Kragerø 26 med Sole SM616 Link to post
SeaSC Svart 12.Juli.2012 Del på Facebook Svart 12.Juli.2012 Finnes ingen bedre behandling for kropp og sjel enn båtlivet. En investering i velvære vil jeg mene. -G- Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.