Octant Startet 14.Juli.2012 Link til dette innlegget Startet 14.Juli.2012 Jeg har ett Sabb semidiesel prosjekt der jeg skal konvertere til ferskvannskjøling. Har søkt litt rundt på nettet uten å finne noen som selger delene til kjølesløyfen. Jeg vet at Sleipner hadde dette i sitt sortiment tidligere, men det ser ut som om de ikke selger delene lenger. Er det noen her som kan gi et tips til hvor delene kan kjøpes? Sitér dette innlegget Link to post
sabbdiesel Svart 14.Juli.2012 Link til dette innlegget Svart 14.Juli.2012 Delene lager du enkelt selv! Du kjøper kobberrør hos en rørlegger, noen skrogjennomføringer, og bygg/skaff en ekspansjonstank. :) Vet at det finnes ENORMT med kunnskap om semidiesel i denne tråden på et annet forum. Der har det også vært diskutert kjølesløyfer og størrelse på denne: http://www.stp-norway.com/phpBB3/viewtopic.php?f=2&t=7008 Sitér dette innlegget Link to post
Octant Svart 14.Juli.2012 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 14.Juli.2012 Å lage delene selv vil jo være et alternativ hvis ikke deler er å få kjøpt. På en båt jeg hadde tidligere var skrog gjonomføringen og endestykket i bakkant av sløyfen av bronsje. Det var disse delene jeg er på utkikk etter. Sitér dette innlegget Link to post
Roger jo Svart 14.Juli.2012 Link til dette innlegget Svart 14.Juli.2012 Har du spurt SABB? Frydenbø Sabb Motor AS www.frydenbosabb.no alu@frydenbo.no Direkte +47 55 34 88 20 Sentralbord +47 55 34 88 00 Fax +47 55 34 88 01 Sitér dette innlegget Kokekyndig maskinist kjent på kysten. Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.