Rolf_J Startet 15.Juli.2012 Link til dette innlegget Startet 15.Juli.2012 Hei, Jeg har en Buster M 2004 modell 15 fot. Mistenker at den automatiske lensepumpen er defekt. Men det ser ut som om det er veldig vanskelkelig å komme til den. Kan se den med et speil i den smale åpningen bak på rom for bensintanker under førerbenk. Er det noen som har tips om hvordan den kan byttes og hva som eventuelt må demonteres for å komme til? mvh Rolf Sitér dette innlegget Link to post
Storskarv Svart 15.Juli.2012 Link til dette innlegget Svart 15.Juli.2012 På Buster L er det bare å fjerne tanken og stappe hode ned i der tanken er. Da når du pumpa. På L står denne på et stykke aluminium som kan bøyes opp nok at det er mulig å skru der nede. Lykke til. Sitér dette innlegget Link to post
Rolf_J Svart 15.Juli.2012 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 15.Juli.2012 Hei Storskarv, Takk for svar, men siden Buster L er større (16 fot) er det nok ikke likt med min Buster M på 15 fot. Bensintankene mine er løse og alt tatt ut, og da ser jeg som nevnt over bare pumpa ved bruk av et speil gjennom en small sprekk bak i rommet som bensintank ligger i. Noen andre som har tips? mvh Rolf Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.