melsomvik Startet 15.Juli.2012 Link til dette innlegget Startet 15.Juli.2012 Jeg får fult turtall i fri, men så fort jeg setter den i gir får jeg max 1500 omdr. jeg har byttet fødepumpe, nye slanger, filter,sjekket lufting på tank m.m. Er det noen som har noen gode råd, tar jeg i mot med stor takk.. Sitér dette innlegget Link to post
Randsfjorden Svart 17.Juli.2012 Link til dette innlegget Svart 17.Juli.2012 HVor gammel er motoren din? Gått mange timer? Sitér dette innlegget Link to post
Randsfjorden Svart 17.Juli.2012 Link til dette innlegget Svart 17.Juli.2012 Hvis motoren er noen år gammel: Sjekk ventilklaringene, særlig på eksosventilene, samt . Prøv også å koble av eksosrøret, og sjekk om det er delvis tett noe sted, evt. ved innblås av vannet til eksoskjølinga, hvis det finnes.... Hvis motoren ikke får blåst ut nok, kan den reagere som du beskriver...... som om den chokes... Sitér dette innlegget Link to post
Randsfjorden Svart 20.Juli.2012 Link til dette innlegget Svart 20.Juli.2012 Har du fått motoren til å starte og gå pent? Hva var evt. galt? Sitér dette innlegget Link to post
G-sabb Svart 21.Juli.2012 Link til dette innlegget Svart 21.Juli.2012 Høres helt klart ut som tau i propellen. Sitér dette innlegget Link to post
27 hasla Svart 21.Juli.2012 Link til dette innlegget Svart 21.Juli.2012 Ja,med tau i motoren får du slike symtomer. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.