JNS_77 Startet 16.Juli.2012 Link til dette innlegget Startet 16.Juli.2012 Noen som har noen tips til å fikse Knopmåleren til en Suzuki DF 60 ? instrumentet er ok, mistenker at giveren har sluttet å fungere. Hva bør jeg sjekke? Sitér dette innlegget Link to post
ivar Svart 16.Juli.2012 Link til dette innlegget Svart 16.Juli.2012 sikkert noe som har satt seg i hullet til giveren. Jeg har brukt å blåse med sykkelpumpe + stake opp med nylonsnøre når det har gått tett på min yamaha 60 Sitér dette innlegget Lurøy / Svalbard. Båter: Gromling 15/60 Yamaha / Wesling 490 m/80 Yamaha / Yamarin 5940 m/ F115 Yamaha / Achilles LS4 (RIP) Aquaquick MS265 West Commando 270 m/ 4hk Yamaha Link to post
LM 605 Svart 16.Juli.2012 Link til dette innlegget Svart 16.Juli.2012 Hadde nylig en ny Suzuki DF60 (2010mod), og var plaget med at knopmåleren fungerte i rykk og napp. Denne var jo ny, så det var ikke skitt som satte seg i pitot slangen, men stadig noe sjøgress som la seg foran hullet. Dette er jo et veldig lite hull, så det tåler veldig lite før det tettes eller noe legger seg foran hullet..Bruk en binders, nål etc, til å rensk opp. Det kan jo naturligvis også være hull på slangen som går opp på baksiden av innstrumentet eller lekke i koblingen, men dette kan lett sjekkes med å blåse gjennom slangen. Sitér dette innlegget Link to post
JNS_77 Svart 17.Juli.2012 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 17.Juli.2012 Skal ut i morgen så da prøver jeg med binders og blåsing. Takk for tips! Sitér dette innlegget Link to post
Oldscubadude Svart 23.August.2016 Link til dette innlegget Svart 23.August.2016 Hei, noen som vet hvor knop giver sitter på Suzuki DF50? Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.