Jump to content

Hva burde man sjekke når man skal kjøpe en Skibsplast 600 VS/HT

Garf73

Recommended Posts

"Råd" fra Folk i båt........

Kalesje er dyrt så en nyere kalesje bør telle positivt, Man regner vel 10 år på en kalesje? Min er på 13de året nå, men er i gang med å svikte totalt.

Det er vel lensepumper (manuelle?). Greit å sjekke om de funker. Sikkert ikke så dyrt å bytte, men kjedelig hvis de svikter om du trenger dem.

Batteri koster jo også noen kroner så et nyere batteri teller også positivt.

mvh

Sjær i sjøen

Representant for Folk i båt-bevegelsen og venn av paraplydreggen.

produsenten er konkurs nylig..

@Janoho: nå ble jeg lei meg.... Så vidt jeg vet er ikke Skibsplast konkurs, men de har lagt ned produksjonen. Fortsatt en del nye båter som skal selges fra Evje og de fortsetter etter hva jeg forstår med delesalg. Håper de fortsetter lenge for servicen hos gutta på Evje er utmerket.

mvh

Skjær i sjøen (som ble litt snurt nå...)

Representant for Folk i båt-bevegelsen og venn av paraplydreggen.

@SKjær i sjøen: Enig med deg der de er ikke konkurs såvidt jeg vet men har uttalt at de flytter produktsjonen til polen (som alle andre) men dele salg skal være på evje.. Blir det båt kjøp i morgen er jeg redd jeg også trenger dem, ser ut som støydekselet over motoren mangler så må prøve å få tak i et nytt et, greier dem den blir jeg mektig imponert :-)

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...