Sabben77 Startet 16.Juli.2012 Link til dette innlegget Startet 16.Juli.2012 Har nettopp kjøpt meg en gammel skøyte som jeg var på tur med i helgen, på vei hjem igjen koblet gearet seg plutselig i fri. da jeg prøvde og stoppe og starte motoren i håp om å reset gearet fikk jeg heller ikke start. Batteriene var helt flate. Jeg har nå skiftet batterier og fått start, men får ikke gearet til å koble seg inn. Er usikker på hvilke gear det er, men du må ihvertall koble i med en bryter altså elektrisk. Noen som har noen tips? Sitér dette innlegget Link to post
kilowatt Svart 16.Juli.2012 Link til dette innlegget Svart 16.Juli.2012 Det må vel være noe feil med solenoid ventilen da. Det kan godt hende du får koblet inn med manuell ventil også. veldig vanskelig å vite når man ikke vet hvilket gir det er. Det er helt sikker ett merkeskilt på giret som forteller deg merke og modell. Hadde vært mye enklere å hjelpe deg :-) Sitér dette innlegget Link to post
Sabben77 Svart 16.Juli.2012 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 16.Juli.2012 ja det var det da.. fant ikkje noe skilt på giret, skal se om jeg får tatt et bilde i morgen. Sitér dette innlegget Link to post
kilowatt Svart 16.Juli.2012 Link til dette innlegget Svart 16.Juli.2012 Det er i vertfall bedre enn ingen ting. har du ingen bøker eller papir i båten med noe info på? Sitér dette innlegget Link to post
Sabben77 Svart 17.Juli.2012 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 17.Juli.2012 Det er i vertfall bedre enn ingen ting. har du ingen bøker eller papir i båten med noe info på? fant et skilt her som står "amot controls" laget i st edmunds i england.. Sier dette deg noe? Sitér dette innlegget Link to post
Sabben77 Svart 18.Juli.2012 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 18.Juli.2012 Fant noen papirer her og det er visst type FMV 250-F-HC hydraulisk operert reduksjonsgear. Sitér dette innlegget Link to post
bellen Svart 18.Juli.2012 Link til dette innlegget Svart 18.Juli.2012 Kan du ta eit bilde av gearet ditt? Sitér dette innlegget Link to post
Sabben77 Svart 19.Juli.2012 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 19.Juli.2012 skal få lagt det inn seiere idag, Det er iallefall et såkalt fjellhamargear. Jeg har fått testet solenoidventilen, den åpner fint og virker helt i orden. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.