Jump to content

Forsikringssvindel?

Dreamer

Recommended Posts

Ja respekt for andre mennesker er noe dritt sant ?

Lett å være stor kar og stor i kjeften sveinha -- du har vel fasiten her og !

Kjeften min har akkurat passe størrelse så vidt jeg vet...

Skadene på båten er jo åpenbart bevisst påført i den hensikt å senke den og når det utløser en storstilt redningsaksjon, ja da er det vel fortjent at de som står bak får på pungen så det merkes :smash: Og om du ikke la merke til det så kan jeg gjenta enda en gang at jeg mener de som står bak skal få...

Mine kjøretøy pr i dag: "NittiNitti": -90 Land Rover 90, "Bimbo": -93 BMW R1100RS, "Helmut": -08 Knaus Sunliner 808

Grunnet intensiv sensur og shadowbanning har jeg forlatt Fakebook, Insta og Twitter for godt, dere finner meg på https://mewe.com/i/sveinhauge og Telegram

• Mahatma Gandhi, 1869-1948: Vaksinasjon er en barbarisk praksis og en av de mest fatale av alle vrangforestillinger som er aktuelle i vår tid. Samvittighetsfulle motstandere av vaksinasjon bør om nødvendig stå alene mot hele verden for å forsvare sin overbevisning.
  • Barnevaksiner

Det som gjør det hele så frustrerende er tanken på alle resursene som ble satt inn for å finne "savnede". Om det hadde skjedd en ulykke et annet sted hvor det faktisk hadde vært bruk for redningsskøyte, kystvakt, dykkere osv kunne denne blitt svekket pga idioten som prøver å svindle forsikringsselskapet.

En kan ikke sette en prislapp på menneskeliv.

Skal man synke en båt, så gjør det skikkelig.

Hvis man vil noen virkelig vondt i verden -- senk båten deres på en måte som får det til å se ut som om eieren har prøvd seg på forsikringssvindel...

Så enkelt kan det sies, men så er det sannheten da... en vet ikke noe særlig om dette foreløpig..

Tar forbehold om skrivefeil i alle mine innlegg, slik at de som utelukkende er opptatt av mine skrivefeil og meg som person kan kose seg med det de kan.. Mine innlegg er også basert på min mening og oppfatning omkring temaer både her på forumet og i samfunnet ellers, dette gjelder også om det ikke er tatt eksplisitt forbehold om det i selve innlegget.. :smiley:

Det er bare de som føler seg underlegne som er beskjedne - de dyktige fryder seg over det de har utført
Johann Wolfgang von Goethe 1749-1832

ser ikke poenget i at en båt blir stjelt for å bli sunket.

Er en veldig grei måte å skjule spor på. Det skjer nok noe med fingeravtrykk og materiale som kan benyttes til DNA-analyser. Blir på en måte vasket bort. :wink:

Lignende skjer ofte med stjålet bil brukt til kriminelle handlinger. Å tømme pulverapparat inni eller sette fyr på bilen fjerner effektivt de fleste sporene.

Redigert av Jens_P (see edit history)

Lykke er en kombinasjon av god helse og dårlig hukommelse! :smiley:

• 2 måneder senere...

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...