SveinHa Svart 18.Juli.2012 Link til dette innlegget Svart 18.Juli.2012 Ja respekt for andre mennesker er noe dritt sant ? Lett å være stor kar og stor i kjeften sveinha -- du har vel fasiten her og ! Kjeften min har akkurat passe størrelse så vidt jeg vet... Skadene på båten er jo åpenbart bevisst påført i den hensikt å senke den og når det utløser en storstilt redningsaksjon, ja da er det vel fortjent at de som står bak får på pungen så det merkes Og om du ikke la merke til det så kan jeg gjenta enda en gang at jeg mener de som står bak skal få... Sitér dette innlegget Mine kjøretøy pr i dag: "NittiNitti": -90 Land Rover 90, "Bimbo": -93 BMW R1100RS, "Helmut": -08 Knaus Sunliner 808 Grunnet intensiv sensur og shadowbanning har jeg forlatt Fakebook, Insta og Twitter for godt, dere finner meg på https://mewe.com/i/sveinhauge og Telegram Mahatma Gandhi, 1869-1948: Vaksinasjon er en barbarisk praksis og en av de mest fatale av alle vrangforestillinger som er aktuelle i vår tid. Samvittighetsfulle motstandere av vaksinasjon bør om nødvendig stå alene mot hele verden for å forsvare sin overbevisning. Barnevaksiner Link to post
Nils1 Svart 18.Juli.2012 Link til dette innlegget Svart 18.Juli.2012 Sitér dette innlegget Link to post
Blanco Svart 19.Juli.2012 Link til dette innlegget Svart 19.Juli.2012 http://www.bt.no/nyheter/lokalt/Baten-er-meldt-stjalet-2736956.html Sitér dette innlegget Blanco - I stille vær er alle gode sjømenn (Margaret Riis) Link to post
Kvikk'en Svart 19.Juli.2012 Link til dette innlegget Svart 19.Juli.2012 Litt av noen tyver, gikk på en smell der! Sitér dette innlegget Mammadalten. Link to post
M Bogetveit Svart 20.Juli.2012 Link til dette innlegget Svart 20.Juli.2012 Det som gjør det hele så frustrerende er tanken på alle resursene som ble satt inn for å finne "savnede". Om det hadde skjedd en ulykke et annet sted hvor det faktisk hadde vært bruk for redningsskøyte, kystvakt, dykkere osv kunne denne blitt svekket pga idioten som prøver å svindle forsikringsselskapet. En kan ikke sette en prislapp på menneskeliv. Skal man synke en båt, så gjør det skikkelig. Sitér dette innlegget Link to post
Omegaen Svart 20.Juli.2012 Link til dette innlegget Svart 20.Juli.2012 idioten som prøver å svindle forsikringsselskapet. Har du ikke lest BT i det siste? Se linken i innlegg 28 Sitér dette innlegget KMV (With) 320 dromedille m/20hk johnson Sandvik 22 m/ AQ225F og VP 280 SP Link to post
Christensen Svart 20.Juli.2012 Link til dette innlegget Svart 20.Juli.2012 Sikkert noen som har stjælt båten, brukt den til det de skulle og så prøvd å senke den da det ville se dumt ut om den lå ved brygga dems!!?? Sitér dette innlegget Frihet kan kjøpes for penger. I år er 550 liter med blyfri 95 frihet i massevis! Link to post
M Bogetveit Svart 20.Juli.2012 Link til dette innlegget Svart 20.Juli.2012 (redigert) tror ikke helt du tok poenget mitt... båten har blitt meldt stjålet etter at den ble forsøkt sunket, slik jeg ser det. Redigert 20.Juli.2012 av M Bogetveit (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
M Bogetveit Svart 20.Juli.2012 Link til dette innlegget Svart 20.Juli.2012 Har du ikke lest BT i det siste? Se linken i innlegg 28 Sitér dette innlegget Link to post
Omegaen Svart 20.Juli.2012 Link til dette innlegget Svart 20.Juli.2012 Jo, men nå er det vel ikke alle som er å ser til båten hver eneste dag... Så det går fint an at båten blir stjålet uten at de vet om det en dag eller fem hvis de ikke er å sjekker og ser at den virkelig ligger på plassen sin. Sitér dette innlegget KMV (With) 320 dromedille m/20hk johnson Sandvik 22 m/ AQ225F og VP 280 SP Link to post
sap_2000 Svart 20.Juli.2012 Link til dette innlegget Svart 20.Juli.2012 tror ikke helt du tok poenget mitt... båten har blitt meldt stjålet etter at den ble forsøkt sunket, slik jeg ser det. Og om man er på hytta, ferie i syden eller av annen grunn ikke får sett til båten 4 ganger i døgnet så er man automatisk kjeltring om båten blir stjålet/ senket? Sitér dette innlegget Mvh. SAP Link to post
Sydvesten Svart 20.Juli.2012 Link til dette innlegget Svart 20.Juli.2012 Hvis man vil noen virkelig vondt i verden -- senk båten deres på en måte som får det til å se ut som om eieren har prøvd seg på forsikringssvindel... Så enkelt kan det sies, men så er det sannheten da... en vet ikke noe særlig om dette foreløpig.. Sitér dette innlegget Tar forbehold om skrivefeil i alle mine innlegg, slik at de som utelukkende er opptatt av mine skrivefeil og meg som person kan kose seg med det de kan.. Mine innlegg er også basert på min mening og oppfatning omkring temaer både her på forumet og i samfunnet ellers, dette gjelder også om det ikke er tatt eksplisitt forbehold om det i selve innlegget.. Det er bare de som føler seg underlegne som er beskjedne - de dyktige fryder seg over det de har utførtJohann Wolfgang von Goethe 1749-1832 Link to post
M Bogetveit Svart 20.Juli.2012 Link til dette innlegget Svart 20.Juli.2012 skjønner hva du mener... ser ikke poenget i at en båt blir stjelt for å bli sunket. forsikringssvindel eller ikke, stjelt eller ikke... viktigst av alt er vel at ikke liv er tapt eller at noen er skadet . Sitér dette innlegget Link to post
sap_2000 Svart 20.Juli.2012 Link til dette innlegget Svart 20.Juli.2012 Nei, det er ikke alle poenger, valg eller handlinger utført av kriminelle man skal skjønne. Poenget er at hverken du eller jeg vet hvem som er den kriminelle i denne saken! Tro kan man gjøre for seg selv, evt gå i kjerka... Sitér dette innlegget Mvh. SAP Link to post
Jens_P Svart 20.Juli.2012 Link til dette innlegget Svart 20.Juli.2012 (redigert) ser ikke poenget i at en båt blir stjelt for å bli sunket. Er en veldig grei måte å skjule spor på. Det skjer nok noe med fingeravtrykk og materiale som kan benyttes til DNA-analyser. Blir på en måte vasket bort. Lignende skjer ofte med stjålet bil brukt til kriminelle handlinger. Å tømme pulverapparat inni eller sette fyr på bilen fjerner effektivt de fleste sporene. Redigert 20.Juli.2012 av Jens_P (see edit history) Sitér dette innlegget Lykke er en kombinasjon av god helse og dårlig hukommelse! Link to post
Helge78 Svart 14.Oktober.2012 Link til dette innlegget Svart 14.Oktober.2012 Denne saken passer sannsynligvis inn i denne tråden.. http://www.bt.no/nyheter/lokalt/Med-borehull-i-skroget-2780487.html Sitér dette innlegget Link to post
Vestkystseiler Svart 14.Oktober.2012 Link til dette innlegget Svart 14.Oktober.2012 (redigert) Det er nesten så man kan bli imponert over inkompetansen til folk. Det tar seg bryet med bore 20 hull, og likevel greier de ikke å senke båten ! Redigert 14.Oktober.2012 av Vestkystseiler (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
puddingen Svart 14.Oktober.2012 Link til dette innlegget Svart 14.Oktober.2012 Rare greier.. Sitér dette innlegget Link to post
Skipper Worse Svart 14.Oktober.2012 Link til dette innlegget Svart 14.Oktober.2012 Det er i grunnen litt OK at forsikringssvindlere er så stupide at de svindler så dårlig at det blir oppdaget. Sitér dette innlegget I've always been crazy, it has kept me from going insane. www.baatjuss.no | www.judiciumblawg.no Link to post
puddingen Svart 14.Oktober.2012 Link til dette innlegget Svart 14.Oktober.2012 Tiltredes! Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.