Bjørn Løvjomås Startet 19.Juli.2012 Del på Facebook Startet 19.Juli.2012 Hei. Jeg har en plotter som nevnt i overskriften. Jeg får ikke zoomet lenger inn enn 1,5 nm. Kartet er c map nt +. Da er det ikke lett å se grunner som er skumle. Er det noen som vet hvordan en kan zoome lenger inn? Når jeg trykker på range knappen for å some under 1,5 nm. Forsvinner kartet.. Sitér dette innlegget Endelig ble det Bobåt Link to post
Snekkefart Svart 19.Juli.2012 Del på Facebook Svart 19.Juli.2012 Gå inn i menyen å slå noe som heter Plottermodus AV. Da vil det bli bedre. Sitér dette innlegget Link to post
Bjørn Løvjomås Svart 19.Juli.2012 Emnestarter Del på Facebook Svart 19.Juli.2012 Flott.. Det funka...tusen takk. Hva slags modus er plotter modus, vet du det? Sitér dette innlegget Endelig ble det Bobåt Link to post
Snekkefart Svart 20.Juli.2012 Del på Facebook Svart 20.Juli.2012 Plottermodus betyr at du kan zoome i alle målestokker uten at det finnes kart der (kommer da bare opp rutenett). Ikke aktuelt i dag da kartene nå er såkalt sømløse slik at kart kommer opp i alle zoomnivå. Hadde du fortsatt å zoome nedover med plottermodus på ville du nok fått opp kart etter å ha kommet forbi 2-3 nivåer uten kart. Sitér dette innlegget Link to post
Bjørn Løvjomås Svart 20.Juli.2012 Emnestarter Del på Facebook Svart 20.Juli.2012 Glimrende. Skjønner at dette kan du... Så jeg spør om en ting til jeg. Når jeg setter baug opp.. Går markøren nesten ut av bildet før kartet flytter seg.. Dermed ser jeg lite av det foran... Om du skjønner..:-) jeg ville nok helst hatt markøren i bunnen av skjermen. Sitér dette innlegget Endelig ble det Bobåt Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.