StianJunior Svart 20.Juli.2012 Link til dette innlegget Svart 20.Juli.2012 Jeg hadde samma problemet med min 60B og der lå feilen i innslagsreleet, startreleet. Ligger rett utenfor el-boksen på antar babord sie av motoren, ser ut som ett helt vanlig bilrele med 3-4 kontaktpunkter. Dette koster flesk orginalt men en Bosch forhandler har det til 20kr. Verdt ett forsøk, kunne sendt deg mitt i tilfelle, da min står på land Sitér dette innlegget 1984 26 Saltrø PlankSnekk 1978 29 Birchwood Tamd60B PROSJEKT! 1999 20 Ibiza Touring med 115 Johnson *Solgt* Link to post
nordan family 27 Svart 20.Juli.2012 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 20.Juli.2012 Da startet den nå med den nye starteren. Fikk tips om at Mekonomen skaffer til de fleste volvo penta, så det ska undersøkes slik at jeg vet til den andre motoren stopper. Tenker jeg skal ta med den ødelagte hjem og åpne på garasjegulvet og se om det er noe jeg kan fixe, og putte den på "lageret" av volvo penta deler i garasjen Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.