OleBaat Startet 21.Juli.2012 Del på Facebook Startet 21.Juli.2012 Hei Jeg vurdere og trekke om putene i Risør 27, Noen som vet om noen som gjør det til en god pris, i nærheten av Fredrikstad og ca pris. Det er 2 stoler og 7 mellom stor puter Sitér dette innlegget Link to post
Windy37GM Svart 21.Juli.2012 Del på Facebook Svart 21.Juli.2012 Det er stor forskjell på priser, og stooooor forskjell på kvaliteten på syjobben. Vi fikk sydd våre nye puter til en formue, men syjobben er eksemplarisk. Vi valgte systue etter å ha sett et par andre jobber de hadde gjort. Be om referanser og sjekk disse. Mvh Bavaria32sport Med dyre, men fint sydde puter. Sitér dette innlegget Alt jeg skriver er synsing og vage spekulasjoner basert på hva jeg har lært oppigjennom. Link to post
OleBaat Svart 21.Juli.2012 Emnestarter Del på Facebook Svart 21.Juli.2012 Men tenkte på sånn ca midt på 3 sydd... trenger ikke være det dyreste men bra sted :) men takk for tipset skal sjekke opp det tipset :) Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.