Burpen Startet 21.Juli.2012 Del på Facebook Startet 21.Juli.2012 Hei. Jeg er ny her på forumet. Jeg kan få Hanto 22 fot av pappa. Da må jeg eventuelt pusse den opp litt (ny prosjekt-tråd hvis det blir aktuelt) De siste gangen vi har brukt båten, har motoren stoppet. Etter å ha sett litt på det, fant jeg ut at det var sprekk i kjølingen på motoren, slik at den har gått varm og stoppet. Termostaten virker ikke, så vi har ikke sett at den har gått varm. Går det ann å fikse dette på noen måte? Jeg kan ikke sveise, men uansett har jeg også skjønt at det ikke er greit å sveise i støpt materiale, eller? Jeg har veldig lite peiling på slike ting, men har lyst til å lære meg. Kan det være mange følgefeil fordi vi har kjørt motoren varm flere ganger? På forhånd takk! Sitér dette innlegget Link to post
index Svart 21.Juli.2012 Del på Facebook Svart 21.Juli.2012 Hva er sprukket, og hvor? Støpejern kan sveises det, men er det for eksemplel eksosbendet det er snakk om så kan det nok være like lurt å bytte det ut om det er fullpakket med rust. Ta noen bilder og legg dem ut her, så er det lettere å gi et godt svar på løsning på problemet... Sitér dette innlegget "First they ignore you, then they ridicule you, then they fight you, then you win." - Mahatma Gandhi Link to post
Burpen Svart 22.Juli.2012 Emnestarter Del på Facebook Svart 22.Juli.2012 Ok. Jeg skal ta noen bilder. Det vil ta noe tid, for jeg er opptatt endel framover og båten er ikke i umiddelbar nærhet. Men de kommer etterhvert:) Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.