Hetlevik Startet 21.Juli.2012 Del på Facebook Startet 21.Juli.2012 Ja, som overskriften sier. Jeg er på utkikk etter en rattkule til Weslingen. Litt lite ratt i den, og det blir en del manøvrering. Noen som vet om noen de vil anbefale? Gjerne noen som selger ratt i seg selv også, til bruk i kombinasjon med hydraulisk styring (Baystar). Sitér dette innlegget Hetlevik Båt & Fritid Link to post
LM 605 Svart 21.Juli.2012 Del på Facebook Svart 21.Juli.2012 Har sett slike hos flere båtutstyrs-butikker, også Jula, Clas O. etc. Bare vær sikker at disse er i et rustfritt materiale. Sitér dette innlegget Link to post
rover Svart 21.Juli.2012 Del på Facebook Svart 21.Juli.2012 Felleskjøpet, beregnet for traktor, men samme funksjon. Ev. et sted de selger gaffeltrucker..... Sitér dette innlegget Link to post
Brakkvannsseiler Svart 21.Juli.2012 Del på Facebook Svart 21.Juli.2012 Felleskjøpet / FK butikken. Rattkule til John Dere traktorer. Tysk produsent merket "agropa". Rustfritt og dønn solid. Sitér dette innlegget Link to post
No Angel Svart 22.Juli.2012 Del på Facebook Svart 22.Juli.2012 ebay Sitér dette innlegget Speed Changes You Link to post
880 Svart 22.Juli.2012 Del på Facebook Svart 22.Juli.2012 Kjøpte min rattkule hos Marinesenteret i Sandviken. Sitér dette innlegget Teori er når man vet alt og ingenting stemmer. Praksis er når alt stemmer, men ingen vet hvorfor. Praksis og teori forent: Ingenting stemmer, alt fungerer og ingen vet hvorfor. Link to post
Gamle Dampen Svart 22.Juli.2012 Del på Facebook Svart 22.Juli.2012 (redigert) there on summer sale 400 nok knocked down from 1000 nok (u dont fool me by pricing it 399) http://www.clasohlso...ott/Pr343216000 I just bought 1, its looks and feels good. regards Neal Redigert 22.Juli.2012 av Gamle Dampen (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
trulsant Svart 22.Juli.2012 Del på Facebook Svart 22.Juli.2012 Jeg kjøpe nytt stålratt med kule påsceist originalt. TA Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.