Jump to content

Sjømann 22 - forslag til smart bord/sengløsning bak?


M/S Knerten

Recommended Posts

Hei

 

Hadde min første overnattingstur i Knerten i helga (skal lage en egen post om turen).

 

I forpiggen er det fin plass til to voksne og gjerne et barn i "halv størrelse". Desverre var ingen av oss tre i halv størrelse, så en måtte sove under kalesjen bak. Det ble selvf meg.

 

Vel.. jeg kom meg gjennom natten, men noe veldig god søvn ble det ikke her må noe gjøres. :sleep:

I tillegg ønsker jeg meg et aldri så lite bord bak der.

 

Jeg har vært inne på tanken om å lage til flere plater som sammen dekker mellomrommet, men som likevel er små nok til å legges under benkeputene når de ikke er i bruk. En av platene gjøres litt mer forseggjort slik at det kan brukes som bord. Bordet tenkte jeg å hengsle i bakkant for feste i skottet bakerst og med et bein under for å støtte opp. Det må jo selvfølgelig være puter også i midten, men hvor disse skal gjøres av når de ikke er bruk har jeg ingen anelse om.

 

Her på forumet er det sikkert mange som har slitt med samme utfordringen. Hvordan har dere gjort det? Er det noen som har bedre forslag? (Forslag om å kjøpe større båt er i og for seg ikke noe dårlig forslag, men altså ikke aktuelt nå.. :tongue: )

 

Det er ca 60cm mellom benkene bakerst og ca 84cm ved fremste punkt på benkene. Benkene er ca 175cm lange, og 37 cm høye.

 

imag0429.jpg

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...