Thand Startet 24.Juli.2012 Del på Facebook Startet 24.Juli.2012 Noen som har god erfaring med en løsning for å reparere en rift, ca 10 cm i kalesjen. Kalesjen ellers er meget bra!! Sitér dette innlegget Link to post
wilma Svart 24.Juli.2012 Del på Facebook Svart 24.Juli.2012 VLP Vinyllim. Har brukt det selv med god erfaring! Sitér dette innlegget Link to post
NilsPils Svart 25.Juli.2012 Del på Facebook Svart 25.Juli.2012 Jeg reparerte nettop en rift i teltet mitt med sånn tape som selges i båtsjapper til rep av spinnaker. Ser ut til å fungere bra. Sitér dette innlegget Hilsen Nils Rømcke som har tresnekka Tora og motorbåten SaowaneeJeg er litt gal, og trives ganske godt med det ................ Link to post
Arvid_A Svart 25.Juli.2012 Del på Facebook Svart 25.Juli.2012 Også jeg har limt en rift i kalesjen med VLP: http://www.seatronic...c-167/vlp-p-841. Det har holdt nå i 5-6 år! Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.