giver Startet 25.Juli.2012 Del på Facebook Startet 25.Juli.2012 Hei Er det noen som kan si meg hvordan jeg skal få dette til å funke? Garmin 17x til RL80C Sitér dette innlegget Link to post
Fjellbonden Svart 25.Juli.2012 Del på Facebook Svart 25.Juli.2012 Du har kanskje autopilot, og da har du også en kurscomputer. Denne har kanskje inngang for NMEA 0183. Hvis så er tilfelle, ville jeg prøvd dette og kurscomputeren distribuerer videre via SeaTalk. Jeg har boka, men den ble jeg ikke særlig klokere av. Begynner jo å bli mørkt. Sitér dette innlegget Link to post
Loma Svart 26.Juli.2012 Del på Facebook Svart 26.Juli.2012 Garmin 17x sender ut Nmea 2000 og Raymarin kan kanskje settes opp for å motta dette. Da treng du berre en overgangskabel mellom Nmea mikro og Seatalk. Viss ikke RL80 kan settes opp til å lese Nmea 2000 treng du en eller annen form for converter feks. Kurskomputer. Sitér dette innlegget Link to post
giver Svart 29.Juli.2012 Emnestarter Del på Facebook Svart 29.Juli.2012 Hei Løsningen er funnet og fix er på plass igjen :-) Det var ikke mye støtte å få fra hverken Raymarin eller Garmin. Begge sier i grunnen kontakt de andre. En spesiell måte og si: Vet ikke på ;-) Sendte løsningen til Malfix på mail, han ringte meg og lurte på hvordan jag fant det ut. Det kan ikke leses ut av bruksanvisning. giver Sitér dette innlegget Link to post
giver Svart 29.Juli.2012 Emnestarter Del på Facebook Svart 29.Juli.2012 Hei Plotter nede(RL80C) gir bare fra seg fart til plotter oppe (RL70). Kart og radar for jeg ikke kontakt med fra RL70. Kun fart og posisjon. Smartcontroller får bare inn rorindikator. giver Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.