M/B Cathy Startet 26.Juli.2012 Link til dette innlegget Startet 26.Juli.2012 Da har man etter mange mange mange år i en scand 26 HC fått kjøpt seg en Scand Atlantic!! Når man har drømt om denne båten i 20 år får jeg håpe jeg ikke blir skuffa :) Men tenkte å bytte putene oppe i båten. Tenkte bytte til alcantraputer, men hørte dette finnes i 2 forskjellige kvaliteter. En som var for åpne båter og en type for kalesjebåter, som var mye billigere. Noen som har erfaringer med dette? Bor i vestfold, noen som har ett stalltips til hvem som er flinke/billige til dette i vestfold? Sitér dette innlegget Link to post
Bredo Svart 26.Juli.2012 Link til dette innlegget Svart 26.Juli.2012 Jeg trakk om mine puter hos http://www.arvidthoresenbaatkalesjer.no/ Veldig fornøyd med resultatet, men tok litt tid :-) Sitér dette innlegget Wellcraft Nova II 26' - 2 x V8/260hk Link to post
M/B Cathy Svart 26.Juli.2012 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 26.Juli.2012 okay :-) hørt om dem ja, de skal være flinke Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.