Ward Startet 27.Juli.2012 Link til dette innlegget Startet 27.Juli.2012 Heihei, Etter en uventet bortgang i familien har vi en 26 fots tresnekke som jeg kan få hvis jeg fikser den.. Alt av treverk er i utrolig god stand men trenger noe behandling.det trengs en fullstendig overhaling av motoren, det er en sabb på 16 hk. Jeg har aldri vært borte i noen prosjektbåter før og derfor jeg lurer på om jeg burde ta på meg prosjektet eller ikke.. Ward Sitér dette innlegget Link to post
Tom Rør Svart 27.Juli.2012 Link til dette innlegget Svart 27.Juli.2012 gratis båt er aldri feil, hvis det er overkommelig. Finnish på treverk, er bare jobb, og det klarer de fleste. Motorjobb, er noe du enten setter bort, eller gjør selv. Alt er vel et spørsmål om økonomi. Hvis du setter bort jobb, må du be om et prisestimat, så du ikke går på en smel. Lykke vtil med prosjektet. (jeg ville gått for prosjektet) Sitér dette innlegget Link to post
Banarne Svart 27.Juli.2012 Link til dette innlegget Svart 27.Juli.2012 Alltid verdt å ta vare på trebåter Go for it Tipper du får hjelp til det meste her inne hvis du trenger det Sitér dette innlegget Kan hende jeg seiler min skute på grunn; men så er det dog deilig å fare!Henrik Ibsen Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.