Jump to content

Dårlig behandling av merkeforhandler (motor)

enter4u

Recommended Posts

Høres ut som en plugg i drivstofftilførselen og som blokkerer for de siste 1000-1500. Hadde selv et tilfelle med en motor som gikk inn og ut av verksted uten at de fant ut hvorfor denne ikke startet når den var hos meg. Til slutt etter ca. 3 år ble den sendt til importøren og de fant pluggen som satte seg bom og strupet motoren de gangene denne startet. Man har da litt tålmodighet :wink:

The old don't have to worry about avoiding temptation. When you're old temptation avoids you.

Som jeg nevnte tidligere så skulle oslo marineservice ringe meg i dag. Det gjorde de ikke. Nå har jeg bestemt meg for at jeg skal ha en liten båthenger som kompensasjon. Skal ringe dem i morgen og høre om de er interressert i det og bli ferdig med saken, eller om jeg skal ta den videre. Noen som vet nøyaktig hvilke rettigheter jeg har?

Men det ble vel ikke helt happy ending.....for hvor ble det av Dalslandsturen i trådstarten og hvor mange timer med purring har du faktutertert dem ?

Selv ringte jeg rundt i hele oslo-området for noen år siden for å fikse en 4 hk påhenger til landstedsbåt , men fikk klar beskjed om at reperasjoner måtte jeg bestille å få gjort om vinteren og helt umulig å få tid i høysesongen. Noen antydet muligheter for å se på påhengeren i juli/august. Med den korte norske sommeren fikk jeg den gang en kompis til å redde båte påhenger og båtsesong.

I indre Oslofjord trengs verksteder som kan fikse ting uten lang ventetid og helst bør de være ved sjøkanten og ikke langt oppe i Groruddalen.

Jawik (innlegg 18)!

Jeg er redd du der overvurderer betydningen av Båtplassen sett fra forhandlersiden. I den store kundemassen er vi nok ikke så godt kjent som pressgruppe som både du og jeg kunne ønske. Jeg tror nok leverandørsiden er kynisk nok til å tro (se?) at vi er en minoritet av kverulanter i markedet. (men jeg fortsetter gjerne å kverulere, og håper majoriteten slår seg sammen med oss over tid)

Laholm

Muligens du har rett, men jeg har lagt merke til at så fort jeg diskre fletter inn BP under en samtale med forhandleren så endrer situasjonen seg. Så jeg tror nok at BP er i ferd med å endre på situasjonen mot disse. Om ikke annet bør vi tenke stort og ikke undervurdere BP som pressgruppe. BP er i ferd med å få fotfeste i media noe vi har opplevd siste år (i hvertfall hva jeg har fått med meg) og dette kommer nok til å spre seg langs kysten med tiden. Så et klistermerke, om enn i mindre målestokk enn det vi har, kan nok få noen til å tenke seg om med hensyn på god service.

Jeg er ikke for at vi skal henge ut forhandlere hver gang et BP medlem viser sin misnøye mot disse, fordi en sak har alltid minst to sider ja ofte tre sider. Og i disse tilfellene bør vi trø varsomt frem. Er vi noen gang like flinke til å rose forhandlere vi er fornøyd med og som virkelig legger seg i selene med god service ? Muligens burde også disse underrettes om lenker som en sjelden gang dukker opp på BP. Ros er som oftest bedre enn ris...

The old don't have to worry about avoiding temptation. When you're old temptation avoids you.

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...