Jump to content

Hvilken app som ankervakt anbefales (Iphone)

s/y UT-sia

Recommended Posts

Jeg har testet Anchor Watch, den ser tilsynelatende bra ut og kan jobbe i bakgrunnen. MEN, den slurver med gps signalet, eller så er ikke ipad godt nok som gps over tid. For min slår ut i hytt og pine selv om jeg ligger på samme plassen. Alarmen skremmer dritten av matrosen som ikke får sove etter at den har ult som en gal. Bedre uten vakt og heller sørge for å ankre så safe som mulig.

Prøvde BoatMonitor i ferien, denne fungerte fint. Den viser også i kart hvordan båten svaier og dette så tilforlatelig ut de to nettene jeg hadde brukt den. I tillegg har R-versjonen mulighet til å alarmere andre enheter om båten går utenfor avtalt radius. Dermed kunne jeg la iPad'en ligge i båten mens vi var på land. Fra iPhone kunne jeg så logge inn og se båtbevegelsene. Siden jeg hadde vært litt for restriktiv med radiusen, gikk alarmen og fikk da beskjed både gjennom app'en, på sms og per email.

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...