Jump to content

"Rensevoks" produktene, er det kurant å bruke?


nordan family 27

Recommended Posts

Har generelt vært litt sløv til å vaske båten utvendig da det ikke hjelper så mye. Men i ferien har jeg forsøkt både biltema rensevoks og meguiar rensevoks. Fantastisk å arbeide med, og flott resultat. Hvor lenge gjenstår og se. På begge boksene får jeg inntrykk av at dette vokser gelcoaten omtrent som vanlig voks, men at enda lengre beskyttelse kan oppnås ved å slenge på ytterligere produkter.

 

Tatt i betraktning hvor matt og svart båten var siden i våres (hadde vasket ca en gang pr måned) hvor både polish og hardvoks ble benyttet, så stoppet jeg med rensevoksen, og ser for meg å gjøre det litt mer jevnlig.

 

Noen med erfaringer med disse rensevoks produktene? Jeg opplevde at disse erstattet både polish og voks i en og samme greie så å si uten gnikkearbeid, så jeg antar at det er godt med kraftige virkestoffer i dem.

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...