Tommy Eliassen Startet 31.Juli.2012 Link til dette innlegget Startet 31.Juli.2012 Jeg kjøpte båt med en byttemotor 4,3 efi mercruiser, som jeg ikke har fått start på.Gir ikke gnist på pluggene og dysene opner seg ikke. har trykk på bensinen til forgassern. Skiftet teninmodulen i fordeler, men like død. Alle båtmekanikere i nordnorge skygger ban.Er ganske fortvilt Så er det noen i syd som kan hjelpe meg, sener omså motoren sørover Sitér dette innlegget Link to post
lassepelle Svart 31.Juli.2012 Link til dette innlegget Svart 31.Juli.2012 Hei. Sjekk at du har 12 volt til coilen når tenninga er på. Kan også være problem med bryterne til giret. De bryter tenningen så du kommer ut av gir lett. Sitér dette innlegget Link to post
Moyja Svart 31.Juli.2012 Link til dette innlegget Svart 31.Juli.2012 venter ennå på bilder fra deg Sitér dette innlegget Link to post
Tommy Eliassen Svart 12.August.2012 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 12.August.2012 Bilder kommer jeg må bare vente på madamen. hunn kommer snart fra feri. hunn har fotoaperatet. og vet hvordan man laster inn Sitér dette innlegget Link to post
Tommy Eliassen Svart 12.August.2012 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 12.August.2012 Jeg vet at coilen virker er kjekket. men bryteren er jeg usikker på, skall det være strøm på den når den er inkoblet Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.